Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@10:50:18 GMT

امکان انتقال کارت به کارت در آی‌گپ فراهم شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۴۸۰

امکان انتقال کارت به کارت در آی‌گپ فراهم شد

امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا چهار بانک در پیام رسان بومی آی‌گپ فراهم شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی آیگپ، در راستای توسعه پیام رسان آیگپ، از صبح امروز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا چهار بانک پارسیان، انصار، توسعه تعاون و ایران زمین در این پیام رسان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به منظور کاربردی‌تر شدن این پیام رسان و سهولت در انجام امور بانکی کاربران، به زودی امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا تمام بانک‌های کشور از طریق پیام رسان آیگپ فراهم خواهد شد.

همچنین پرداخت قبوض تلفن همراه، آب، برق، گاز و تلفن‌های ثابت، خرید شارژ و پرداخت جریمه‌های رانندگی از دیگر خدمات سرویس پرداخت پیام رسان آیگپ است که با افزوده شدن سرویس انتقال وجه کارت به کارت به این امکانات، می‌تواند نیاز‌های کاربران خود در حوزه خدمات پرداخت را برطرف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتقال کارت به کارت آی گپ پارسیان انصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟


طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است. همچنین سقف خرید روزانه از طریق دستگاه خودپرداز از ۵۰ میلیون برای هر کارت تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تمام کارت‌های هر فرد متغیر است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، بر اساس اعلام بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه کارت به کارت در خودپردازها، موبایل بانک و اینترنت بانک، ۱۰ میلیون تومان و در نرم‌افزار‌های پرداخت به پنج میلیون تومان می‌رسد.

همچنین، سقف خرید روزانه از طریق درستگاه‌های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است.

علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

گفتنی است؛ حداکثر برداشت وجه در خودپرداز‌ها برای هر کارت بانکی مانند گذشته ۲۰۰ هزار تومان است.


دیگر خبرها

  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد