Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:57:46 GMT

سقوط ۲ نفر در رودخانه کارون

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۵۴۰

سقوط ۲ نفر در رودخانه کارون

آتش پاد علی تراب پور، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه امروز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، گزارش سقوط یک دختر ۱۴ ساله در رودخانه کارون به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

وی بیان داشت: اکیپ امداد و نجات سازمان بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه از نزدیک‌ترین پایگاه امدادآبی به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به نجات فرد مذکور از درون آب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش پاد تراب پور تصریح کرد: اکیپ امداد و نجات پس نجات این فرد، وی را به عوامل امدادی اورژانس تحویل دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه نیز گزارش سقوط یک مرد ۳۵ ساله به رودخانه کارون به سامانه ۱۲۵ سازمان گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: غواصان سازمان به سرعت و پس از سقوط شخص مذکور درون رودخانه، در یک عملیات جستجو، وی را از مرگ نجات داده و به منظور مداوا و ادامه مراحل درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

غرق شدن یک نفر در رودخانه کارون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی با کاهش ۲.۵ درصدی، به زیر کانال ۲ هزار و ۳۴۰ دلار رفت.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

بر همین اساس، قیمت اونس طلا افت ۶۰دلاری را تجربه کرد و در بازار جهانی ۲ هزار و ۳۳۰ دلار قیمت خورد.

کاهش قیمت طلا از اولین معاملات روز دوشنبه آغاز شد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی یک هفته گذشته اونس طلا ۴۳ دلار کاهش داشته است. اما همچنان عملکرد یک ماهه بازار، افزایش ۱۷۷ دلاری طلا را نشان می‌دهد.

براساس گزارش بلومبرگ، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا به‌دنبال آرام شدن تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه و تعدیل شدن تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن کاهش یافته است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که می‌تواند دورنمای سیاست پولی این کشور را مشخص کند.

پیش بینی می‌شود شاخص هزینه‌کرد فردی در آمریکا ۲.۶ درصد در ماه گذشته میلادی افزایش یافته باشد، در حالی که در فوریه برابر با ۲.۵ درصد بود. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته که می‌تواند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار دهد.

افزایش نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228116 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • قیمت طلا سقوط کرد