Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مومنی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: وینفرد شفر تسلط مدیریتی کافی را نداشت و نتوانست در بازی‌های حساس نتایج لازم را کسب کند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد تیم استقلال در فصل گذشته لیگ برتر و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باشگاه استقلال ایده و افکار زیادی داشت و به دنبال قهرمانی در لیگ برتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور شفر و بازیکنان خارجی هم نشان دهنده همین موضوع است، اما در میانه راه برخی از بازیکنان خارجی که شفر جذب کرده بود نتوانستند نیاز باشگاه را برطرف کنند و به همین دلیل کادرفنی مجبور به تعویض آنها شد. همین موضوع هم در روند حرکتی تیم استقلال اختلال ایجاد کرد.

وی افزود: یکی از نواقصی هم که خود شفر داشت این بود که نتوانست به خوبی تیم را مدیریت کند. او تسلط مدیریتی کافی را نداشت و در بازی‌های مهم نتوانست نتایج لازم را کسب کند. مخصوصاً در دربی، رویارویی با پدیده و دیدار برگشت مقابل الهلال تیم شفر نتوانست توقعات را برآورده کند. اضافه شدن دستیاری مثل فرهاد مجیدی هم به کادرفنی با وجود اینکه کمی مشکلات را حل کرد، اما نتوانست همه‌ی مسائل را برطرف کند و در نهایت مجبور به اخراج شفر شدند. بعد از آن هم حضور مجیدی به عنوان سرمربی کمی هواداران را تسکین داد و واقعاً نتایجی هم که او در چند بازی گذشته گرفت قابل دفاع بود. در هر صورت استقلال نتوانست از گروه خود در لیگ قهرمانان صعود کند، اما مجیدی توانست نظم و انضباط خوبی در تیمش به وجود بیاورد و این نویدبخش روزهای خوبی است. هر چند هواداران استقلال در فصل بعد به جز قهرمانی چیز دیگری از این تیم نمی‌خواهند.

«عده‌ای اعتقاد دارند فرهاد مجیدی همچنان می‌تواند به عنوان سرمربی در تیم استقلال فعالیت کند». بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: مجیدی تجربه بازی در تیم‌های خارجی و تیم ملی را دارد. خودش هم در استقلال رشد کرده و مکتب این تیم را می‌داند، ولی باید او هم یک نکته را مدنظر داشته باشد و آن هم این است که به بتواند ظرفیت تیم استقلال را بالا ببرد. قطعاً اگر مجیدی باقی بماند نیاز به دستیاران خوب و باکیفیت دارد. اگرچه الان هم اعضای کادرفنی زحمت زیادی می‌کشند اما باید استقلال با علم روز هم آشنا شود. اگر هم باشگاه به این نتیجه رسید که مربی خارجی بیاورد و مجیدی کنار او باشد، باید این مربی کنار استقلال بماند و تمام تلاشش را کند. من با ماندن مربی داخلی موافقم، اما به شرطی که خودش را با علم روز آشنا کند و از دستیاران خارجی باکیفیت هم استفاده کند تا ظرفیت‌های تیم بالا برود.

مومنی، مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص فعالیت این باشگاه در رده‌های پایه تصریح کرد: ما هر روز در آکادمی در پنج رده سنی کار می‌کنیم. اساس کار و فلسفه ما این است که به فوتبال آینده استقلال نگاه کنیم و بتوانیم در گرو سازندگی، نتایج خوبی هم برای این تیم رقم بزنیم. این فضا هم با آمدن پیشکسوتان مهیا شده است و سعی می‌کنیم پیشکسوتان را سازماندهی و از نظرات آنها استفاده کنیم.

مجیدی: استقلال همیشه گزینه موفقیت و قهرمانی در لیگ و آسیاست

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرهاد مجیدی وینفرد شفر استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهاد مجیدی وینفرد شفر استقلال تهران فرهاد مجیدی وینفرد شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد