Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، شهدای خطه سرسبز و فرهنگی کردستان را نماد مقاومت، بیداری و آزادی دانست و گفت: جامعه پزشکی استان در کنار آحاد مردم، همواره آماده دفاع از وطن با جان‌هایشان بوده‌اند و در این را بر سیره سید و سالار شهدا، حضرت امام حسین (ع) تکیه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وحید یوسفی نژاد در جلسه کمیته هماهنگی اجلاسیه شهدای بسیج جامعه پزشکی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان، اظهار کرد: ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم، چرا که امنیت، آسایش، پیشرفت و توسعه کشور در نتیجه رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و خانواده‌های آنان حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آرزوی شهادت را رمز پیروزی ملت مسلمان ایران بیان کرد و تصریح کرد: پاسداری از خون شهدا و ادامه دادن راه آن وظیفه همه ما است و خداوند متعال توفیق حرکت در مسیر اهداف شهدا را نصیبمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، شهدای خطه سرسبز و فرهنگی کردستان را نماد مقاومت، بیداری و آزادی دانست و افزود: جامعه پزشکی استان در کنار آحاد مردم، همواره آماده دفاع از وطن با جانهایشان بوده‌اند و در این را بر سیره سید و سالار شهدا، حضرت امام حسین (ع) تکیه کرده‌اند.

در ادامه مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس که دوران شکوه، عظمت غیرت و وحدت ملت اسلامی ایران بود جوانانی تشنه شهادت، تنها با هدفی الهی، در حمایت از رهبر خود و به منظور پاسداری از ارزشهای انقلاب و حراست از میهن اسلامی، عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

سرگرد قاسم کاوه عنوان کرد: مراسم مذکور با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدای بسیج جامعه پزشکی و تقدیر و تکریم از خانواده‌های شهدا انجام می‌گیرد.

گفتنی است، برای برگزاری این اجلاسیه که در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود برنامه‌هایی از قبیل برپایی بیمارستان صحرایی، تجلیل از خانواده معظم شهدای جامعه پزشکی، رونمایی از سردیس یکی از شهدای شاخص بسیج جامعه پزشکی، تجلیل از سپید جامگان عرصه سلامت و غبار رویی از یادمان شهدا گمنام در دانشگاه پیش بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سرزمین مجاهدت های خاموش شهدای فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد