Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:23:39 GMT

صاعقه 96 راس گوسفند را در ایلام تلف کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۹۳۸

صاعقه 96 راس گوسفند را در ایلام تلف کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری  درجمع خبرنگاران  اظهار داشت: روز گذشته با ورود سامانه تندری و رگباری شاهد تلفات احشام و خسارت دیدن عشایر در نقاط مختلف استان بودیم.

وی افزود: در پی تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد صاعقه با گله احشام در روستای قنات آباد شهرستان چرداول مأموران پلیس بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد 84 راس گوسفند در این حادثه تلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: طبق گزارش ماموران انتظامی در حادثه ای دیگر و برخورد صاعقه با گله گوسفندان یکی از عشایر بخش زرنه 12 رأس گوسفند نیز تلف شده است.

سردار یاری یادآور شد: عشایر با جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی در زمان بارش نزولات آسمانی و رگباری بودن آسمان سعی کنند از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و جهت کاستن از خسارات احتمالی احشام خود را در مراکز قانونی بیمه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی فرمانده انتظامی استان برنا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

مسعود مثنوی افزود: طی اعلام مرکز عملیات اضطراری چهارمحال و بختیاری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر در پل روستای زرمیتان اردل در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: نیرو‌های امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • تلف شدن ۵۰ راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه
  • حمله گرگ به گله گوسفند در کوه‌های شرقی سمیرم