Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:22:25 GMT

2230 راس دام قاچاق در هرمزگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۰۷۸

2230 راس دام قاچاق در هرمزگان کشف شد

بندرعباس- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: دو هزار و 230 رأس دام قاچاق به ارزش 61 میلیارد و 394 میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی استان در فروردین و اردیبهشت ماه امسال کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان کشف دام قاچاق در هرمزگان در مدت مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 31 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قاچاقچیان قصد خارج کردن دام را از کشور داشتند که با هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در دو ماهه اول امسال 96 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل دام قاچاق نیز در هرمزگان شناسایی و توقیف شده است.
سرهنگ بهدانی فرد خاطرنشان کرد: در این مدت 88 فقره پرونده در خصوص کشف دام قاچاق در استان تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی هرمزگان معرفی شده اند.
وی ادامه داد: اقدام مقابله ای صورت گرفته در برخورد با قاچاق دام توسط فرماندهی انتظامی استان موجب شده ، قاچاقچیان شیوه و شگرد خود را تغییر داده ، به گونه ای که قاچاقچیان کامیون های حامل احشام را قبل از ورود به حوزه استحفاظی هرمزگان ، در شهرهای مجاور استان تخلیه وسپس از طریق خودروهای سواری به تعداد 10 الی 15 رأس ، به این استان انتقال می دهند.
سرهنگ بهدانی فرد تاکید کرد: در حال حاضر اقدام مقابله ای موثری با قاچاق احشام از طریق استان های مبدأ صورت نگرفته که می طلبد در جهت برخورد و ریشه کن کردن آن تدابیر و اقدامات اطلاعاتی و کنترلی ویژه ای در خصوص شناسایی باندها و شبکه های سازمان یافته توسط استانهای مرکزی اتخاذ گردد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق دام هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک