Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:02:56 GMT

نخستین جلسه ستاد انتخابات مجلس در بهاباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۵۱۰

نخستین جلسه ستاد انتخابات مجلس در بهاباد برگزار شد

یزد - ایرنا - همزمان با معرفی محمد هوشمند بهابادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد به عنوان رئیس ستاد انتخابات این شهرستان نخستین جلسه ستاد انتخابات نیز برگزار شد .

به گزارش ایرنا هوشمند بهابادی در این جلسه اظهار کرد: مسئولان کمیته‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به زودی مشخص و احکام آنها صادر و عملا فعالیت ستاد انتخابات آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات افزود: فرمانداری مجری انتخابات است و نباید با کوچکترین نقطه ضعف دست‌ اندرکاران امر ، اصل انتخابات به زیر سئوال رود.
وی اضافه کرد: کارشناسان فرمانداری و عوامل برگزاری انتخابات باید قوانین را مطالعه و به آن تسلط داشته باشند که در این خصوص آموزش مجریان انتخابات امسال پررنگ تر خواهد بود.
معان فرمانداری بهاباد با اشاره به اینکه احتمال دارد انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی برگزار شود، گفت: ان شاء الله انتخابات نیز همانند انتخابات گذشته، با مشارکت بالای مردم رقم خواهد خورد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
حوزه انتخابیه مهریز با حدود 250 هزار نفر جمعیت شامل شهرستان های بهاباد، مهریز، بافق، خاتم و ابرکوه است.
انتخابات مجلس روز جمعه دوم اسفند ماه 1398 برگزار می شود.
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرارداررد.
9877/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ستاد انتخابات مجلس بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان