Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:22:07 GMT

ترابی: پیشنهاد برسد با برانکو مشورت می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۰۸۶

ترابی: پیشنهاد برسد با برانکو مشورت می‌کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس دو سال دیگر قرارداد دارم و اگر پیشنهاد اروپایی به دستم برسد با برانکو ایوانکوویچ مشورت می‌کنم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی درباره شرایط خود و نگرانی‌های هواداران اظهار داشت: ما هدف مشخصی داریم. ما اعضای تیم و باشگاه و هواداران به دنبال پیروزی در دو بازی بعد و دبل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که هیچ چیز دیگری فکر ما را از این موضوع منحرف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

عکس / ژاوی پیراهنش را به ترابی نداد!  

وی ادامه داد: قرارداد من با پرسپولیس برای دو فصل و نیم بود که دو فصل دیگر آن باقی مانده است. از حضور در پرسپولیس راضی هستم. از یک طرف در تیمی حضور دارم که از بچگی آن را دوست داشتم و از سوی دیگر در تیم قهرمان و پرطرفدارترین تیم ایران بازی می‌کنم. البته آرزوی هر بازیکنی است که بتواند روزی در سطح اول اروپا بازی کند. قطعاً در صورتی که یک پیشنهاد سطح اولی از اروپا به من ارائه شود، باعث افتخار است و برای باشگاه و هواداران هم یک اتفاق خوب به حساب می‌آید، اما از سوی دیگر من با پرسپولیس قرارداد دارم. قطعاً اگر روزی چنین پیشنهادی را دریافت کنم با برانکو ایوانکوویچ و باشگاه مشورت خواهم کرد.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: باز تاکید می‌کنم، من در حال حاضر به پرسپولیس فکر می‌کنم و از بازی کردن در این تیم لذت می‌برم و می‌خواهیم پس از سال‌ها، دوباره لیگ برتر و جام حذفی را با هم بگیریم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها