Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صدا و سیما سریال‌ها و برخی ناهنجاری‌ها از جمله ترویج خشونت، تجمل و اشرافی‌گری، دوست دختر و پسر و به ویژه تصرف مال دیگران به فرزندان این کشور نمایش داده و در این خصوص کوتاهی‌هایی انجام شده که باید جبران شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز درجلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به کوتاهی 40 ساله صدا و سیما در حوزه امر به معروف اظهار داشت: متاسفانه صدا و سیما در حوزه امر به معروف کوتاهی کرده و ضروری است تغییراتی دراین حوزه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش نحوه صحیح امر به معروف در اولویت قرار داردکرمان| غفلت از امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به تباهی می‌کشدعیادت خانواده شهدا از جانباز امر به معروف+ فیلمتأکید بر ظرفیت ویژه شهرداری تهران برای امر به معروف و نهی از منکر

آیت الله پورمحمدی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود صدا و سیما فعالیت‌ها و نقش‌های امر به معروف و نههی از منکر را برای مخاطبان خود نمایش دهد چرا که در زمان کنونی نیاز آن بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: صدا و سیما سریال‌ها و برخی ناهنجاری‌ها از جمله ترویج خشونت، تجمل و اشرافی گری، دوست دختر و پسر و یویژه تصرف مال دیگران به فرزندان این کشور نمایش داده و در این خصوص کوتاهی‌هایی انجام شده که باید نظارت‌های لازم برفعالیت های این سازمان انجام شود.

آیت الله پورمحمدی خاطرنشان کرد: وجود امر به معروف و نهی از منکر درجامعه اسلامی موجب توسعه فرهنگی شده و باید احیای مجدد و فعال کردن این حوزه در دستورکاری ستاد امر به معروف شهرستان باشد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر درجامعه بهتر بوده و به طوری که خیرخواهی، مطلوب و سفارش شده در قانون و شرع اسلام است.

آیت الله پورمحمدی امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به برخی کوتاهی‌های انجام شده در این حوزه اظهارداشت: متاسفانه در سال‌های گذشته برخی کوتاهی‌هایی در زمینه عمل به این فریضه الهی انجام شده است که باید برنامه‌های جدیدی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام شود.

وی با شاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر درجامعه کنونی اظهارداشت: برخی از سو استفاده از اموال عمومی و بیت المال، ناانصافی ها در بازار و نیز ناهنجاری ها نیازمند ارشاد و نهی از منکر دستگاه‌های متولی امر است.

ضرورت توجه خانواده‌ها به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

حمید شکری فرماندارمراغه نیز در این جلسه با تاکید برضرورت توجه خانواده‌ها و والدین به امر به معروف و نهی از منکر در بین خانواده خود اظهارداشت: متاسفانه حساسیت برانجام فرائض دینی و باورها درخانواده ها به شدت کاهش یافته و وظیفه والدین در برابر فرزندان سنگین‌تر شده است.

وی تصریح کرد: در ادارات و نهادها همانند خانواده و جامعه براساس شرع و قانون موظف به رعایت موازین شرعی بوده و هرگونه ناهنجاری‌های موجود نیز باید اصلاح شود.

فرماندار مراغه در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه اظهارداشت: انتظار می‌رود رسانه‌ها و صداو سیما در این خصوص فعال‌تر شده و با پخش محتواهایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر به وظایف خود در خصوص ترویج آن در جامعه عمل کنند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود