Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@21:41:04 GMT

استقبال مردم مشهد از فیلم‌های سینماها در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۱۹۶

استقبال مردم مشهد از فیلم‌های سینماها در ماه رمضان

در ایام ماه مبارک رمضان سینماهای مشهد با فروش و استقبال مناسبی از سوی مخاطبان خود روبه‌رو شده‌اند و امیدوارند این فضا پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش قدس آنلاین ، ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند متعال است و در این میان کلانشهرهای کشور در این ماه مبارک و سراسر نور، حال و هوای معنوی فراوانی به خود می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های متعددی که در سطح شهر مشهد در این ایام در حال برگزاری است به این حال و هوا کمک خاصی کرده اما در این میان بازار سینما و فیلم‌ها در مشهدمقدس در این ماه مبارک نیز گرم است و سینماگران مشهدی در این ایام نیز از فیلم‌های روی پرده استقبال می‌کنند.

پردیس‌های سینمایی مشهد این شب‌ها با استقبال بسیار مناسبی از سوی مخاطبان و تماشاگران روبرو شده‌اند و فروش نسبتا مناسبی را از خود برجای گذاشته‌اند.

برای مثال پردیس سینمایی هویزه مشهد در 12 روز نخست ماه رمضان نسبت به مورد مشابه سال 97 توانسته است با بلیت نیم بها در اکثر سانس‌ها با رشد 42 درصدی مخاطب و افزایش فروش مواجه شود و این مهم بیانگر این است که پردیس هویزه مشهد در شرایطی که تمام سینماهای کشور دچار افت فروش شده‌اند همچنان پرفروش است.

نیم بها شدن سانس‌ها نیز البته در این مسئله تاثیر بسزایی داشته است و سینماگران و سینماداران مشهدی امیدوار هستند این روند تا پایان ماه مبارک رمضان و پس از آن نیز ادامه داشته باشد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینما سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم