Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه رهبری با شعرا رو مخ ترامپ بود!، سخنان متفاوت رقیب ترامپ در در انتخابات ۲۰۲۰، تاکیدات بزرگان دین درباره وعده دادن و باغ منظریه عرصه عمومی برای درسترسی شهروندان تهرانی گزیده‌ای از پست‌های افراد مشهور در فضای مجازی امروز است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، جلسه رهبری با شعرا رو مخ ترامپ بود!، سخنان متفاوت رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰، تاکیدات بزرگان دین درباره وعده دادن و باغ منظریه عرصه عمومی برای درسترسی شهروندان تهرانی  گزیده‌ای از پست‌های افراد مشهور در فضای مجازی امروز است که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق رسانه ملی هم پستی با این مضموم را در فضای مجازی منتشر کرده که به این شرح است:
«جلسه شعرا با رهبر_انقلاب روی مخ ترامپ بود!
با وجود این همه رفتار تهدید کننده، با هدف ایجاد نگرانی برای ج. ا. مسئله شعر و ادبیات خبر برجسته‌ی رهبری نظام می‌شود. "آفرین"های او به شعرا و نه فرماندهان نظامی تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های آن‌ها را به هم می‌ریزد که چرا ایران از آن‌ها نمی‌ترسد؟»

 همچنین محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرده است:
«باغ منظریه با مساحت ۵۰ هکتار، یکی ازباغات ارزشمند و کم نظیر شهر تهران است که با ایجاد دسترسی برای عموم به عنوان یک عرصه عمومی مورد استفاده شهروندان قرار گیرد، درهمین راستا درنامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار دسترسی شهروندان به این باغ شدم.»

 

 

 

 


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر کاربر مجازی شعرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع