Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@22:10:30 GMT

چهل سال گریه بخاطر یک دروغ!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۲۰۵

به گزارش بسیج اشکذر:
حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی یزدی گناه را خیلی بزرگ می‌شمردند، می‌فرمودند: «من چهل سال پیش یک گناه کردم و آن این بود که دروغ گفتم و دروغم این بود که هنگام ظهر بود و می‌خواستم بروم مسجد و مردم هم منتظرم بودندیک سیدی که آشنا نبود به نزدم آمد و از من مقداری پول خواست و من، چون به فکر مسجد و نمازجماعت بودم (در حالی پول داشتم) به او گفتم: آقا سید پول ندارم، چهل سال است بخاطر آن یک گناه (دروغ) گریه می‌کنم»
روای حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جواد حسنعلی، کتاب پناه مردم  انتهای پیام/د

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبدآهنین، سامانه پیشرفته‌ سیستم ضدهوایی اسرائیل، عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبد آهنین، سامانه پیشرفته سیستم ضدهوایی اسرائیل عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی کان اسرائیل، یک راننده کامیون در ارتش اسرائیل در حین انجام وظیفه، ده‌ها عکس از باتری‌های گنبد آهنین گرفت و این فیلم را به حساب کاربری ارسال کرد که معتقد بود متعلق به زنی است که عاشق او بوده است.

این کانال نشان داد که راننده کامیون داوطلبانه باتری‌های گنبد آهنین را با مکان آنها مستند کرده و آن‌ها را برای شخصی که فکر می‌کرد عاشق اوست فرستاده بود، اما بعداً متوجه شد که این حساب جعلی بوده و اطلاعات به آن به ایران تحویل داده شده است.

کد خبر 748018

دیگر خبرها

  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است