Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:28:38 GMT

۳ طرح عمرانی در پیرانشهر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۳۱۰

۳ طرح عمرانی در پیرانشهر به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از این پروژه‌ها افتتاح شده تونل یک کیلومتری انتقال آب و کانال ۲۲.۵ کیلومتری سد جلدیان بود که این پروژه در راستای طرح انتقال آب از سد جلدیان به دریاچه ارومیه اجرا می‌شود و با افتتاح آن در گام نخست شاهد انتقال یک صد میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه خواهیم بود.

افتتاح کانال زهکشی و آبیاری پایاب سد سیلوه برای ۴ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش آن دومین پروژه مهم این شهرستان است که در این سفر با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پروژه سوم شامل افتتاح و آغاز به کار کلیه تأسیسات کاربردی سید سیلوه است که در مجموع این سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۱,۰۰۳ میلیارد ریال (معادل ۱۰۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان و با حضور محمد حاج رسولی‌ها، مشاور وزیر و مدیر آب و نیروی ایران به عنوان نماینده رئیس جمهور در محل سد سلیوه پیرانشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

در سطح شهرستان پیرانشهر آبیاری تحت فشار برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار در حال اجرا است که این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های حوزه کشاورزی در شمال غرب کشور بشمار می‌آید و قرار است در سفر ریاست جمهوری به استان ۴ هزار هکتار آن رسماً افتتاح و به بهره برداری برسد.

کد خبر 4623107

منبع: مهر

کلیدواژه: سفر استانی سید حسن روحانی طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران