Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،آئین بهره برداری از ۵ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح صنعتی،علمی، خدماتی و گردشگری منطقه آزاد ماکو با دستور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آغاز شد.

فاز اول کارخانه سیمان مهر ماکو با سرمایه گذاری بخش خصوصی ۱۰۲۰ میلیارد ریالی و با اشتغالزایی ۴۰۰ نفر با ظرفیت ۳۳۰۰ تن در روز می‌باشد و خط تولید فاز اول این پروژه امروز با حضور معاون محترم رییس جمهور در سالیکه به رونق تولید مزین شده است، افتتاح می‌شود

فاز دوم پروژه نیز با راه اندازی بخش اول خط تولید یعنی پخت و تولید کلینکر در سال جاری اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد اولیه این کارخانه از طریق معادن متعلق به سرمایه گذار طرح و در نزدیکی محل احداث کارخانه پیش بینی می‌شو تا ۵۰ سال آینده بتواند تامین شود.

مرکز نوآوری، رشد و شتاب دهی هوشمند به منظور تقويت اكوسيستم كارآفريني و شتابدهي به رشد استارتاپ ها توسط سازمان منطقه آزاد ماکو با اعتبار ۲ میلیارد و سیصد میلیون ریال با اشتغالزایی ۸ نفر در مساحت ۹۰۰ متر مربع اجرا شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر هم برای تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و برای رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد