Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:10:49 GMT

روحیه خیرخواهی در جامعه عمومی شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۷۸۷

روحیه خیرخواهی در جامعه عمومی شود

همتی بر نهادینه شدن فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه تاکید کرد و گفت: برای رفع فقر باید روحیه خیرخواهی در جامعه عمومی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فریدون همتی » در همایش بزرگ تجلیل از خیران و نیکوکاران استان هرمزگان ضمن آآرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار، اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و مردم نوعدوست باید همه نیازمندان احساس کنند تنها نیستند و در مشکلات نظام و مردم خیراندیش در کنار آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ابراز امیدواری کرد که روحیه خیر عمومی شود تا جامعه در مسیر مدینه فاضله قرار گیرد.

 

 

گفتنی است؛ مردم خیر و نیک اندیش برای درمان « سبحان » کودک سرطانی که تیرز آن در سالن پخش شد ۵۷ میلیون تومان کمک کردند.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس خبرگزاری شبستان اصفهان موزه جشن روزه اولی ها خراسان جنوبي بیرجند کانون های مساجد میلاد امام حسن مجتبی ع استاندار هرمزگان ماه مبارک رمضان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران