Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در اسپانیا یک هفته آماده سازی خود را سپری خواهند کرد.

طرفداری- باشگاه لیورپول برای آماده سازی خود جهت حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در حالی به ماربلای اسپانیا سفر کرده است که نگاه همه به وضعیت روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی این تیم است که در سه دیدار اخیر قرمزها در تمامی مسابقات حضور نداشت.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، پس از مصدومیت دو هفته ای، فیرمینو نه تنها در اردوی ماربلا حضور یافت، بلکه امروز (سه شنبه) نیز در کنار سایر بازیکنان به طور عادی و بدون مشکل خاصی به تمرین کردن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (سه شنبه) اولین تمرین لیورپول در ماربلا برگزار شد و مهاجم برزیلی نیز بخشی از آن بود. قرمزها در حال آماده سازی خود برای دیدار هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام هستند.

فیرمینو در مدت زمان مصدومیتش تمرینات نوتوانی را سپری کرد و کادر پزشکی لیورپول نیز کاملا با مراقبت به او تمرین می داد. انتظار می رود در روزهای آینده نیز تمرینات خاصی برای مهاجم گلزن در نظر گرفته شود که دیگر مشکلی برای همراهی لیورپول در آخرین دیدار فصل نداشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال