Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، پاتریک شاناهان، وزیر دفاع موقت آمریکا، روز سه شنبه ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس مقامات واشنگتن علیه کشورمان، گفت: حضور ما در منطقه خاورمیانه برای جنگ با ایران نیست.

شاناهان مدعی شد: با اینکه تهدیدات از جانب ایران در منطقه خاورمیانه همچنان زیاد است، اقدامات بازدارنده آمریکا حملات احتمالی توسط این کشور را متوقف کرده است!

وزیر دفاع موقت آمریکا در گفتگو با خبرنگاران افزود: حمله‌ای علیه آمریکایی‌ها صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی شد: با این حال این بدان معنا نیست که تهدیداتی که پیش از این شناسایی شده بودند، از میان رفته اند.

ترامپ روز دوشنبه در یک لفاظی توئیتری علیه کشورمان نوشت: «اگر ایران می‌خواهد بجنگند این رسما پایان کارش خواهد بود؛ هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید».

شاناهان افزود: امیدوارم ایرانی‌ها (به حرف ترامپ) گوش کنند. حضور ما در منطقه برای رسیدگی به مسائل زیادی است، اما به منظور جنگ با ایران نیست. او همچنین مدعی شد: تهدیدات ایران همچنان جدی است و تمرکز آمریکا بر روی این موضوع است که ایرانی «مرتکب اشتباهات محاسباتی!» نشوند.

تنش‌ها میان تهران و واشنگتن در هفته‌های اخیر پس از عدم تمدید معافیت از تحریم‌های نفتی ایران شدت گرفته است. دولت ترامپ می‌گوید قصد دارد ایران را وادار کند بیش از تعهدات توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵، امتیاز بدهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا خاورمیانه دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه