Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@15:45:04 GMT

بهترین خبر ممکن برای استقلالی ها+عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۹۶۷۲

با پایان یافتن این فصل از رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد که استقلال تهران با جاگرفتن در مکان سوم جدول رده‌بندی و با توجه به سهمیۀ 2+2 فوتبال ایران در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، باید در دیدار پلی‌آف شرکت کند و بعد از پیروزی در این تک دیدار به مرحلۀ گروهی راه یابند.

کاهش سهمیه امارات و عربستان در لیگ قهرمانان

 

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمی جدید را اتخاذ کرد که به خبری بسیار خوشحال‌کننده برای باشگاه استقلال و هوادارانش بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفدراسیون سهمیۀ تیم‌های عربستان و امارات را کاهش داد تا به احتمال فراوان سهمیۀ ایران به 1+3 افزایش یابد. به این شکل استقلال هم مستقیماً می‌تواند در مرحلۀ گروهی حضور یابد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فوتبال ایران لیگ قهرمانان کنفدراسیون فوتبال ایران استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا سهمیه ایران در آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود

ویتامین‌ها چه نقشی در افزایش وزن می‌توانند داشته باشند؟ ویتامین‌های چاق کننده کدامند؟ آیا خوردن قرص ویتامین دی باعث چاقی می‌شود؟ کمبود چه ویتامینی باعث گرسنگی می‌شود؟ آیا می‌دانستید برخی از ویتامین‌ها در اشتها نیز تأثیر می‌گذارند و در نتیجه باعث می‌شود که غذای بیشتری بخوریم و بنابراین بر چاق شدن تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، سطح پایین ویتامین B ۶ سطح سرتونین مغز را کاهش می‌دهد و همین موضوع بر افزایش اشتها تأثیر می‌گذارد. از طرف دیگر برخی از افراد مولتی ویتامین‌ها را بر افزایش وزن و یا لاغری مقصر می‌دانند و به سبک زندگی و برنامه غذایی خود توجه نمی‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، ممکن است ویتامین D بتواند به عنوان ویتامینی که افزایش اشتها را تحریک می‌کند، مطرح شود. ویتامین D در واقع یک هورمون است که در بدن ساخته می‌شود و نقش مهمی در تنظیم سطح سرمی سایر هورمون‌ها و عملکرد سیستم عصبی دارد. برخی مطالعات نشان داده‌اند که کمبود ویتامین D می‌تواند باعث کاهش اشتها و افزایش ریسک ابتلا به کاهش وزن شود. بنابراین، مصرف ویتامین D به صورت معتدل و بر اساس توصیه پزشک ممکن است در افزایش اشتها و وزن مفید باشد.

مهم است بدانید که تعدادی عوامل دیگر نیز می‌توانند بر روی اشتها تأثیر بگذارند، از جمله فعالیت بدنی منظم، روزمره، تنوع رژیم غذایی، مصرف غذا‌های پرکالری، تغذیه متعادل و سلامت عمومی بدن. به همین دلیل، بهتر است با متخصص تغذیه یا پزشک مشورت کنید تا رژیم غذایی و مکمل‌هایی که ممکن است اشتها را تحریک کنند، به شما توصیه شوند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!