Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران و بر اساس فیلم‌نامه‌ای از سروش صحت و ایمان صفایی ساخته و در ماه رمضان سال ۱۳۸۷ از شبکه سوم ایران پخش شد. این سریال به «حسن حامد» هنرمند برجسته تئاتر و استاد رضا عطاران تقدیم شد.

این مجموعه داستان مردی معتاد به نام نادر (رضا عطاران) است که به همراه دخترش درسا (نیکی نصیریان) در کرج زندگی می‌کند و از همسرش مریم (فریده فرامرزی) طلاق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از فوت پدرش اوس احمد (احمد پورمخبر)، او و برادرش صابر (حمید لولایی)، خواهرش بهجت (مرجانه گلچین)، و شوهرخواهرش توفیق (غلامرضا نیکخواه) بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه و یک نانوایی است به اختلاف برمی‌خورند.

رضا عطاران (نادر)، حمید لولایی (صابر پرور)، مرجانه گلچین (بهجت پرور)، غلامرضا نیکخواه (توفیق اجباری)، علی صادقی (کامران)، هنگامه حمیدزاده (فرزانه)، سوسن پرور (فریده)، محمود بهرامی (کمال آقا تقه)، نیکی نصیریان (درسا)، بهشاد شریفیان (حاج آقا مرتضایی) احمد پورمخبر (اوس احمد پرور)، محمد افشار (جمشید شجاعی)، سیدجلال طباطبایی، سیدرضا حسینی، عطیه معصومی، شهین تسلیمی، فریده فرامرزی، حسین زمانی، حلیمه سعیدی، اصغر نیکورز، عباس جمشیدی‌فر ، بهرام علیان، صفر کشکولی، پروین میکده، علی مسعودی، سعید ضیائی از جمله بازیگران این سریال طنز بودند.

در ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ نامه‌ای از سوی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مدیریت این سازمان فرستاده شد که در آن، دستور توقف پخش این مجموعهٔ تلویزیونی بود. دلیل این دستور هم در همین نامه، انتقادات شدید مردم و هنجارشکنی‌های بزنگاه اعلام شد. هرچند روابط عمومی شبکهٔ ۳ ساعاتی بعد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پخش این مجموعه متوقف نمی‌شود و ادامه خواهد داشت.

در بازپخش های بعدی این سریال در شبکه های دیگر صداوسیما مانند آی فیلم؛ بسیاری از سکانس هایی که پیش از این در پخش اول(۱۳۸۷ شبکه سه) پخش شده بودند با سانسور مواجه شدند. بزنگاه در زمان پخش خود خیل عظیمی از نقدهای منفی را دریافت کرد که بسیاری معتقدند از همین جهت رضا عطاران پرونده سریال سازی در تلویزیون را برای همیشه بست.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماه رمضان رضا عطاران شبکه سه سیما بزنگاه حمید لولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید