Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با جدیت اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران ضمن دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر، در بازرسی از محل پاتوق آن‌ها یک کیلو و ۴۸۴ گرم تریاک، ۴۵ گرم شیره، ۸۸ گرم سوخته، ۳۵ گرم هروئین، ۱۹ گرم شیشه و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: در اجرای این طرح‌ها ماموران موفق شدند ۷۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴۹ دستگاه خودرو متخلف را نیز توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این فرماندهی ضمن برنامه ریزی‌های لازم و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، ۱۳۵ نفر متهم تحت تعقیب و ۲۹ نفر سارق را دستگیر کردند، افزود: با تلاش و کوشش ماموران، انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز کشف شده است.

سرهنگ قسام گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیر قانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

دستگیری متخلفان در ممسنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران