Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- بر اساس اعلام مسئولان محلی در شهرستانهای مشهد، فریمان و بینالود بارشهای رگباری و سیلاب موجب انسداد برخی راهها و ایجاد مشکلات در تردد خودروها در مسیرهای روستایی و بین شهری شده است.

فرماندار بینالود شامگاه سه شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا از بروز آب شستگی و سیلاب در راههای روستایی 'گراخک و ساغشک' خبر داد و گفت: در محدوده های شهری شهرستان مشکلی گزارش نشده است اما در حوزه منطقه 'ابرده' و رودخانه آن سیلاب روی داده است اما خسارتی به جز در مسیرهای روستایی ذکر شده اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید حسن حسینی افزود: معابر شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوریهای برتر شاندیز و کارگاه قطار شهری مشهد - گلبهار نیز در حوالی این منطقه دچار آب گرفتگی شده است که کارگاه قطار شهری از این آب گرفتگی دچار خسارت جزئی شده است.
شهرستان 70 هزار نفری بینالود علاوه بر 20 روستای ییلاقی، دو شهر گردشگر پذیر طرقبه و شاندیز را به ترتیب با 22 و 18 هزار نفر جمعیت در خود جای داده است.
سرپرست فرمانداری مشهد نیز گفت: جریان آب ناشی از سیلابهای شهرستان بینالود با جریان یافتن در مسیلهای مشهد موجب بروز آب گرفتگی در مسیر جاده سنتو و جاده قدیم مشهد -قوچان شد که به کندی تردد خودروها در این دو مسیر انجامید.
حیدر خوش نیت افزود: تاکنون خسارتی ناشی از سیلاب و بارشها در شهرستان مشهد گزارش نشده است اما پیش بینی می شود تداوم همراه با شدت یافتن بارشها از بامداد روز چهارشنبه مشکلاتی برای برخی مناطق شهرستان ایجاد کند.

*سه مصدوم صاعقه در فریمان
فرماندار فریمان نیز از بروز صاعقه در این شهرستان خبر داد و گفت: در جریان وقوع صاعقه سه نفر به صورت سطحی زخمی شدند که پس از انتقال به بیمارستان حضرت زهرا(س) شهر فریمان به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.
عباسعلی صفایی ضمن اعلام انسداد برخی راه ها به جهت ایمنی بیشتر افزود: مسیرهای روستایی در این شهرستان دچار آب شستگی شده اند که هم اکنون نیروهای راهداری در مسیرهای مختلف در حالت آماده باش قرار دارند و با توجه به تداوم بارشها فردا برآورد خسارت انجام می شود.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری فریمان در 77 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.
همچنین راههای روستایی اکبرآباد به رشتخوار و دستوران به جغتای که به دلیل سیلاب مسدود شده بود نیز بازگشایی گردید.
بارشهای رگباری از عصر سه شنبه در مناطق مختلف استان از جمله شهرستانهای شمالی، غربی و شرقی استان آغاز شد و براساس اخطاریه سازمان هواشناسی این بارشها روز چهارشنبه نیز تداوم و شدت می یابد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
1922/3221

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب بارشهاي رگباري خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد

روح الله خوشبخت پس از بارش‌های روز گذشته در شیراز گفت: شدت و میزان زیاد بارندگی در مدت زمان اندک سبب آبگرفتگی در چند نقطه شهر شیراز شد که با حضور به موقع بخش‌های مختلف مدیریت شهری شاهد رفع آبگرفتگی در اکثر نقاط و بازگشت روال عادی به سطح شهر بودیم.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به آبگرفتگی زیرگذر سرداران عنوان کرد: به رغم شدت آبگرفتگی تلاش‌های بی وقفه نیرو‌های خدوم خدمات شهری تا ساعت ۲۳ زمینه تخلیه آب و پس از آن پاکسازی یک ساعته این‌زیرگذر را فراهم کرد و اکنون تردد در این محور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • آبگرفتگی و سیلاب در خیابان‌های یزد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم