Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، عبید رستمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیروز، 31 خردادماه در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در سنندج اظهار کرد: اهمیت و عظمت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر بر کسی پوشیده نیست.
وی از برگزاری نشست تخصصی رسانه و دفاع مقدس به مناسبت آزاد سازی سوم خرداد در سنندج خبر داد و افزود: این نشست اول خردادماه سال جاری در مجتمع فجر سنندج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برنامه‌هایی که مقرر شده تا در گرامیداشت سالروز سوم خرداد عنوان کرد: برگزاری محفل انسی با قرآن در کانون فرهنگی هنری روستای ژنین سروآباد، برگزاری شب شعر و خاطره در شهر چناره مریوان، آیین تجلیل از امیر سرتیپ معین وزیری به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر است.
وی برگزاری اردوی جهادی و فرهنگی ژوانگه در پنج روستای جاده مواصلاتی مریوان و سقز و برگزاری محفل انسی با قرآن در کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد شهر سنته سقز و شهر کانی سور بانه را از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد برشمرد.
رستمی، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت این روز در سنندج بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم همزمان با روز شنبه، چهارم خردادماه در مسجد جامع سنندج برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری نشست تخصصی رسانه و دفاع مقدس به مناسبت آزاد سازی سوم خرداد در سنندج خبر داد و گفت: این نشست اول خرداد سال جاری در مجتمع فجر سنندج برگزار می شود.
وی در پایان یادآور شد: سالروز آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ کشور است و برنامه‌های گرامی‌داشت این روز باید شکل حماسی داشته باشد تا روحیه حماسی مردم را دوباره زنده کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد