Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی با کسر پنج رقم آخر از فیش حقوقی خود در هر ماه و واریز به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی به منظور کمک به گروه هدف زیرپوشش، به پویش ملی شکرانه توانایی پیوستند.

به گزارش ایرنا، شریعتمداری و قبادی دانا شامگاه سه شنبه در مراسم جشن گلریزان فرشته های آسمانی در شیرخوارگاه آمنه تهران، با امضای فرم مشارکت داوطلبانه مسئولان برای توانمندسازی مددجویان بهزیستی به این پویش پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این فرم هر ماه پنج رقم آخر از فیش حقوقی آنان کسر و به حساب 90190 بانک ملت شعبه دکتر قریب، کد شعبه 67355 مشارکت های مردمی بهزیستی واریز می شود.
همچنین این مسئولان همانند پویش شکرانه توانایی به طرح ملی شکرانه سلامت نیز پیوستند تا از این طریق در رفع نیاز معلولان و مددجویان بهزیستی قدم بردارند.
جشن گلریزان فرشته های زمینی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شیرخوارگاه آمنه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی، حامیان و خیران مددجویان بهزیستی با توزیع فرم های مشارکت های مردمی برگزار شد.
تهرام/8138/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وزير كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان