Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورداری از اعلام اسامی دریافت کنندگان ۲۶۲ میلیارد تومانی تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار در استانهرمزگان به منظور شفاف سازی خبر داد.

« كيامرث برخورداري »، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس گفت: بنا به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه هیچ موضوع غیرشفافی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد و شفافیت مسیر بی بازگشت این وزارتخانه است، اسامی دریافت کنندگان تسهیلات كم بهره توسعه و ايجاد اشتغال پایدار در مناطق روستايي و عشاير، به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تأیید کننده در وب سایت اين اداره کل و همچنین وب سایت وزارتخانه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه كرد: آمار پرداختي تسهيلات اشتغال روستايي و فراگير به تفكيك شهرستان هاي تابعه به صورت هفتگي در سايت اين اداره كل بارگزاري مي شود.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: همه افراد می توانند برای مشاهده اسامی دریافت کنندگان تسهیلات توسعه و ايجاد اشتغال پايدار روستايي هرمزگان به سايت اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعي به نشاني https://hormozgan.mcls.gov.ir مراجعه کنید. 

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۶۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان از محل پرداخت تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برای هزار و ۵۸۳ طرح در استان هرمزگان پرداخت شده است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس روزه اولی ها کانون های مساجد خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مسجد اردبیل دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال اعلام اسامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار