Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:18:09 GMT

23 خانوار سیل زده داورزنی اسکان داده شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۳۹۱

23 خانوار سیل زده داورزنی اسکان داده شدند

سبزوار- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: 23 خانوار سیل زده روستای علی آباد داورزن در مکانهای امن به شکل اضطراری اسکان داده شدند.

محمد علی جباری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله پس از وقوع سیلاب و انسداد راه روستایی علی آباد داورزن، دو تیم ارزیاب هلال احمر از راه فرعی به محل عزیمت کردند که پس از اقدامات اولیه، زمینه اسکان اضطراری ساکنان روستا در چهار خانه ایمن روستایی امکان پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پس از اسکان 23خانوار روستای علی آباد شهرستان داورزن در مکان های امن 9بسته غذایی و 68 تخته پتو بین خانوارهای آسیب دیده تقسیم شد.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و همچنین آغاز بارندگیهای شدید از عصر سه شنبه نیروهای هلال احمر این شهرستان به حالت آماده باش درآمده اند.
وی افزود: 20 امدادگر و نجاتگر هلال احمر در شهر سبزوار و 15 امدادگر در پایگاههای امداد و نجات این شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی در وضعیت آماده باش کامل به سر می برند.
داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب اسكان اضطراري داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی