Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:45:27 GMT

۱۲۰۰ نفر در طرح محسنین مرند بدون حامی هستند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۴۶۱

۱۲۰۰ نفر در طرح محسنین مرند بدون حامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی روستانژاد، سه شنبه شب، در ضیافت افطار افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرند، ابراز داشت: ۵ هزار و ۳۶۱ خانواده و در مجموع ۱۰ هزار نفر هم اکنون تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۴ یتیم در مرند تحت پوشش هستند، افزود: ۶۰۰ نفر از خیرین در شهرستان مرند حامی ایتام هستند، برخی از خیرین حتی، چندین نفر را تحت پوشش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرند همچنین با اشاره به اجرای طرح محسنین اظهار داشت: ۳۸۶ نفر در شهرستان مرند تحت پوشش طرح محسنین هستند، این افراد دارای سرپرست هستند اما سرپرست آنها دارای بیماری بوده و شرایطی به مراتب بدتر از ایتام دارند.

روستانژاد ادامه داد: هزار و ۲۰۰ نفر در طرح محسنین مرند بدون حامی هستند و امسال تلاش می‌کنیم تا این افراد دارای حامی شوند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت‌های مؤثری داشته است

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی طی سخنانی با اشاره به برکات فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز داشت: این نهاد از یادگارهای امام خمینی (ره) است که فعالیت‌های مثمرثمری برای نیازمندان و مستضعفان داشته است.

این استاد حوزه علمیه افزود: خیرین و نیکوکاران و مردم مهربان ایران به اتفاق هم با حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند، اتفاقات خوبی را رقم زده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه کمیته امداد سکوی پرشی برای ایتام است، عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام نیز در کودکی پدر و مادر خود را از دست داد و تحت حمایت عمومی گرامی شأن تربیت شد، اما به جایگاه والایی دست پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: افراد مؤثری از میان جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به جاهایی رسیده‌اند که امروز برای جامعه مفید واقع شده‌اند.

گفتنی است، ۲۵۰ بسته فرهنگی از سوی بانک آینده در این مراسم بین نوجوانان توزیع شد، نکته جالب توجه این ضیافت، حضور برخی حامیان ایتام در این مراسم بود.

کد خبر 4623255

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند کمیته امداد امام خمینی طرح محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی