Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:43:19 GMT

دستگیری سارقان مدارس تهران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۰۹۰

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق که اقدام به انجام سرقت از مدرسه‌ای در جنوب تهران کرده بودند خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: چندی پیش یکی از مسئولان مدرسه با مراجعه به پلیس از وقوع سرقت در مدرسه‌ای در جنوب تهران خبر داد که در پی آن ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به مدرسه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پس از اعزام به محل وقوع سرقت که مدرسه‌ای در جنوب تهران بود وقوع سرقت را تایید کردند. پس از انجام بررسی‌های لازم در خصوص ارزش اموال مسروقه مشخص شد که اموالی از جمله کامپیوتر، لپ تاپ و.. به سرقت رفته است و ارزش آن بیش از ۸۰میلیون تومان است. همچنین مشخص شد که این افراد پس از تخریب در این مدرسه وارد ساختمان شدند و سپس اقدام به انجام سرقت کردند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه درباره نحوه دستگیری سارقان نیز گفت: پس از انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد این سرقت از سوی سه نفر که از مجرمان سابقه دار در زمینه موادمخدر هستند انجام شده، بنابراین دستگیری آنها نیز در دستور کار قرار گرفت و این افراد پس از شناسایی محل ترددشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. اموال مسروقه نیز حین بازرسی از منزل این افراد کشف و به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به شیوه سرقت این مجرمان از مدارس گفت: این مجرمان معمولا مدارس را تحت نظر قرار داده و پس از اینکه از نبود دوربین مداربسته در مدرسه اطمینان حاصل می‌کردند، دست به انجام سرقت می زنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پلیس پیشگیری سرقت از مدرسه دستگیری سارقان هادی رضوی مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی خودروهای هیبریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند