Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:59:34 GMT

خرید باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۰۹۳

خرید باتری صبا به قیمت درب کارخانه از امداد باتری

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری صبا و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت صبا باتری اخذ کرده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به راحتی با یک تماس با شماره ۳۳۳۶۱۱۳۶ از خدمات شرکت امداد باتری جهت دریافت باتری صبا بهره مند گردند.

خرید باتری ماشین

شرکت صبا باتری از بزرگترین و مشهورترین تولید کنندگان باتری ماشین در کشور است که توانسته با تولید محصولات متنوع از جمله باتری واریان جوابگوی نیاز مشتریان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند واریان از بهترین و با کیفیت ترین باتری‌های شرکت صبا باتری است که دارای ۱۲ ماه گارانتی تعویض بوده و پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان است.

لازم به ذکر است جهت استفاده از گارانتی باتری صبا داشتن کارت گارانتی الزامی بوده و پس از مهر کردن کارت گارانتی توسط نماینده فروش خدمات آن در همه جای ایران قابل استفاده خواهد بود.

نمایندگی باتری صبا

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت‌های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری صبا از شرکت صبا باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری صبا بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به صورت رایگان در تمامی نقاط شهر تهران است.

مشخصات باتری صبا:

استفاده از تکنولوژی روز دنیا به نسبت دیگر تولیدات صبا باتری در تولید صفحات اکسپند

دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری

دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید

و مهمتر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

خرید باتری صبا از امداد باتری:

مشاوره رایگان جهت انتخاب آمپر مناسب

ارسال سریع باتری خودرو

نصب رایگان باتری

تست دینام و برق دزدی خودرو

دریافت وجه باتری پس از نصب

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری صبا را از شرکت صبا باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به راحتی با یک تماس با شماره ۳۳۳۶۱۱۳۶ از خدمات این شرکت بهره مند گردند.

باتری صبا

همچنین امکان استعلام قیمت باتری صبا و خرید باتری صبا از طریق نمایندگی باتری صبا و نیز سایت saba- battery.ir امکان پذیر می‌باشد

ارسال و نصب باتری صبا به صورت رایگان به تمامی نقاط تهران انجام می‌پذیرد.

قیمت باتری صبا با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین باتری ماشین متناسب با خودروی خود را خریداری کنند.

مشتریان شرکت صبا باتری به عنوان سرمایه‌های شرکت صبا بوده و شرکت در صدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان را نسبت به خود حفظ نماید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4622312

منبع: مهر

کلیدواژه: باطری خودرو خرید آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید

زی‌سان: بر اساس گزارش‌ها قیمت این خودرو در زمان تحویل غیرقطعی است و بر اساس نرخ روز خودرو محاسبه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت خودرو حدود ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و شرکت ارائه دهنده خودرو اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند تا ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت پارسال خودرو حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما قیمت امسال خودرو قرار است برای متقاضیان در زمان تحویل محاسبه شود. 

شرایط فروش دایون را در جدول زیر بخوانید: 

منبع: ایران جیب

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید