Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفتگویی جالب با رود گولیت اسطوره فوتبال هلند را مشاهده می‌کنید.


به گزارش شریان نیوز،قطری‌ها میهمانان زیادی را برای افتتاح ورزشگاه الجنوب در الوکره دعوت کرده بودند تا میهمانی آن‌ها در فینال امیر کاپ میان تیم‌های السد و الدحیل، تکمیل شود. یکی از این میهمانان رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند بود که از دیدن ورزشگاه الجنوب بسیار هیجان‌زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گولیت در خصوص این ورزشگاه، هیجان خودش، میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ و شرایطی که برای ایران در جام جهانی پیش‌رو وجود خواهد داشت، صحبت کرد.

 ورزشگاه الجنوب را از نزدیک دیدید. چه نظری دارید؟

واقعاً ورزشگاه بسیار زیبا بود. فکر می‌کنم به لحاظ طراحی این ورزشگاه، قطری‌ها کاری هیجان انگیزه را به نمایش گذاشته‌اند. این یک استادیوم واقعی فوتبال است که در زمین حس واقعی یک فوتبال را درک می‌کنید.

 شاخصه اصلی این ورزشگاه از نظر شما چه بود و چه چیزی بیشتر از همه شما را هیجان‌زده کرده است؟

برای من زمین ورزشگاه، زیباترین بخش آن است. زمین ورزشگاه الجنوب بسیار زیباست. شما می‌دانید همه مردم چشم‌های خود را به زمین خیره خواهند کرد. همیشه مهم این است که یک تیم در زمین بتواند شرایط خوبی داشته باشد. اگر زمین مناسب باشد، همه چیز خوب است و در این ورزشگاه هم زمین فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

 پس می‌توانید بگویید این ورزشگاه را دوست داشتید؟

بله، قطعاً؛ طراحی آن واقعاً فوق‌العاده و زیبا بود. من دوست داشتم.

ورزشگاه را دیدید، هوس نکردید که به زمین مسابقه برگردید و خودتان فوتبال بازی کنید؟

بله، البته هیجان انگیز است؛ فقط اینکه دیگر نمی‌توانم بازی کنم و شما این را می‌دانید.

به بحث برگردیم. به نظر شما میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

بسیار هیجان انگیز و خارق العاده خواهد بود. از ابتدای شروع کار، به خیلی‌های دیگر این را گفته‌ام. چون زمانی که برای میزبانی مشترک هلند - بلژیک (گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸) جزیی از تیم گرفتن میزبانی بودم و برای این کار تلاش می‌کردیم، سفر‌های زیادی را با قطری‌ها انجام دادم. آن‌ها امتیازات ویژه‌ای دارند و اکنون هم در حال کار کردن هستند و می‌دانم که چه اتفاقات هیجان انگیزی رخ می‌دهد. فکر می‌کنم جام جهانی قطر یکی از بهترین جام‌های جهانی خواهد شد، چرا که در یک روز و یک جا، چند بازی برگزار می‌شود و این اتفاق در هیچ‌کدام از جام‌های جهانی به دلیل بُعد مسافت رخ نداده است.

این جام جهانی می‌تواند برای ایران هم که همسایه قطر است، جام جهانی خوبی باشد؟

قطعاً همینطور است و اگر ایران برای جام جهانی انتخاب شود، می‌تواند جام جهانی خوبی داشته باشد. این فرصت خوبی برای ایران است، اما اول باید برای این جام جهانی انتخاب شود.

برچسب ها۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟ بسیار هیجان انگیز و خارق العاده خواهد بود. از ابتدای ش

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم