Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از عزم استانداری برای تقویت زیرساخت‌های اردو‌های راهیان نور در خوزستان برای مردم خراسان شمالی در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه  خبرگزاری دانشجو، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی شب گذشته در مراسم تجلیل از خادمین شهدا راهیان نور دانشجویی این استان گفت: چهل و یک سال پیش که انقلاب غنچه بود و نظام ساماندهی نیرو‌های مسلح قوام نداشت و نیرو‌های دفاعی ما فاقد ساختار مناسب بودند جنگی تمام عیار با پشتیبانی چهل کشور جهان بر ملت ایران تحمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیاتی ادامه داد: جوانان با خوداتکایی و تکیه بر داشته و توان داخلی و وحدت توانستند دشمنان را زمین گیر کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی مولفه پیروزی ایران در دفاع مقدس را جوانان پیرو امر ولایت دانست و خاطرنشان کرد: برای برون رفت از مشکلاتی که دشمن به وجود آورده چاره‌ای جز رجوع به فرهنگ ایثار و مقاومت دفاع مقدس نداریم.

وی افزود: جان بولتون اعلام کرده بود سناریو‌های طراحی شده برای ایران در کشور‌های دیگر در ظرف شش ماه باعث ساقط شدن رژیم‌ها می‌شد، اما در ایران جواب نمی‌داد زیرا آن‌ها از واقعیت‌های درونی ملت غافل اند.

حیاتی با اشاره به گله مندی مردم از شرایط کنونی تصریح کرد: مردم بین مشکلات و ساختار نظام تفاوت قائل اند و نمونه آن را در خروش جشن چهل سالگی انقلاب دیدید.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از عزم استانداری برای تقویت زیرساخت‌های اردو‌های راهیان نور در خوزستان برای مردم خراسان شمالی در سال ۹۸ خبر داد و تاکید کرد: روسای دانشگاه‌ها از حالا برای این اردو‌ها برنامه ریزی کنند تا خللی در اعزام وجود نداشته باشد.

وی در پایان تبلیغ ارزش‌های دفاع نقدس در عصر امروز را بر دوش دانشجویان دانست و گفت: فضای مجازی بسیار مهم است لذا اجازه ندهید در این فضا ارزش‌های ما مورد تهدید قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهیان نور دانشجویی راهیان نور خراسان شمالی تجلیل از خادمان راهیان نور بسیج دانشجویی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند

استاندار خراسان شمالی، گفت: تعاونی‌های دانش بنیان خراسان شمالی مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد  امروز در کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری، آن را زمینه ساز حرکت پرشتاب این پارک خواند و اظهار داشت: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش‌بنیان در رده استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی افزود: توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تاسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام از اهم مواردی هستند که می‌تواند در جهش تولید موثر باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد. 

حسین‌نژاد به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال 1403 با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور برطرف شود. 

قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در ابتدای این آیین ضمن تشکر از توجه استاندار خراسان شمالی به حوزه ی علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری را حلقه ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد  شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت 30 هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد های زیر مجموعه عملا وجود ندارد و رتبه پارک در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان که در سال گذشته 26 کشوری بود، امسال با 13 رتبه ارتقا به 13 کشوری رسیده است.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه این آیین از پروژه ساختمان 8 واحدی که قرار است در اختیار واحدهای فناوری استان قرار گیرد نیز بازدید کرد و پیشرفت پروژه را از بازدید قبلی تاکنون تحسین کرد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت