Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:20:43 GMT

48 ساعت تا پایان مهلت وریا برای تمدید با استقلال

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۷۵۳

48 ساعت تا پایان مهلت وریا برای تمدید با استقلال

باشگاه استقلال روز جمعه به مدت 7 روز به وریا غفوری برای تعیین تکلیف فرصت داد.

به گزارش "ورزش سه"، سایت باشگاه استقلال روز جمعه اعلام کرد که مذاکرات این باشگاه با وریا غفوری آغاز شده و استقلالی ها پیشنهاد خود را به این بازیکن برای تمدید قرارداد ارائه کردند تا روند نقل و انتقالات برای استقلال آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته مهم در بیانیه استقلالی ها، فرصت یک هفته ای به وریا غفوری برای مشخص کردن وضعیت خود بود. باشگاه استقلال اعلام کرد این بازیکن به مدت 7 روز فرصت دارد تا درباره پیشنهاد استقلال تصمیم گیری کند؛ مدت زمانی که 5 روز از آن گذشته و وریا غفوری 2 روز دیگر برای پاسخ دادن به استقلال فرصت دارد.


به این ترتیب به نظر می رسد وریا غفوری اولین بازیکنی است که وضعیت او با استقلال برای سال آینده مشخص می شود و آبی ها 48 ساعت دیگر وضعیت او را نهایی خواهند کرد. غفوری با توجه به محبوبیت میان استقلالی ها و دریافت تمامی مطالبات خود از سال گذشته، شانس زیادی برای ادامه حضور در استقلال دارد و به نظر می رسد برای چهارمین فصل متوالی در استقلال حضور داشته باشد.

وریا غفوری نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری نقل و انتقالات 1398 استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6095899

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است