Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضاییان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به پیشنهادات خوبی که سرجیو داشت، هزینه ماندن سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته باشگاه التعاون عربستان اعلام کرد که با پائولو سرجیو، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به توافق رسیده است و هدایت تیم عربستانی را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تأیید توافق سرجیو با باشگاه التعاون گفت: قبل از رفتن سرجیو از ایران باشگاه صنعت نفت برای فصل جدید به توافق رسیده بود و خود او هم اعلام کرده بود که چند پیشنهاد از تیم‌های ایرانی دارد، ولی در آبادان راحت است و می‌خواهد به کارش در صنعت نفت ادامه دهد.

وی افزود: نتایج درخشان صنعت نفت در هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث شد کار ما را برای تمدید قرارداد سرجیو سخت کرد و سرمربی پرتغالی مشتریان دست به نقدی پیدا کرد تا پیشنهادات قابل توجهی به او بدهند.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: با توجه به پیشنهادات خوبی که سرجیو داشت، هزینه ماندن سرجیو 40 میلیارد تومان بود که بودجه سه فصل باشگاه صنعت نفت است. با این اوصاف باشگاه ما توانایی نگه‌ داشتن سرجیو را نداشت. 

رضاییان همچنین خاطر نشان کرد: در فوتبال ایران که باشگاه‌ها درآمدی از بلیت‌فروشی، حق پخش و ... ندارد، رقابت با باشگاه‌های متمول سخت است. قرارداد فصل گذشته سرجیو 220 هزار دلار بود و باشگاه برای فصل جدید نهایتاً می‌توانست با 300 هزار دلار با او قرارداد ببندد و نمی‌توانستیم قرارداد او را هشت برابر کنیم.

وی در پایان درباره انتخاب جایگزین سرجیو عنوان کرد: باید در هیئت مدیره بررسی شود و با توجه بودجه باشگاه سرمربی جدید را انتخاب کنیم. هنوز درباره سرمربی ایرانی و خارجی صحبتی نشده است.

قرارداد پائولو سرجیو تمدید می‌شود؟

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامین رضاییان بعد از بازی با پرسپولیس در مورد برخی شعارهایی که علیه او داده می شد، گفت: برخ یاز هواداران پرسپولیس از من ناراحت بودند اما من همیشه به آنها احترام می گذارم و آنها در قلب من هستند. امروز برای تیمم با جان و دل بازی کردم.

وی در مورد اینکه درویش گفت بازیکنان سپاهان وقت تلف می کردند، گفت: نه این طور نیست.

مصاحبه کامل او را در زیر بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است