Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا به سبب داشتن دیدگاه های اقتصادی، جنگ سایبری را به رویارویی نظامی ترجیح می دهد و برنامه او برای ایران هم در این چارچوب است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اینکه برخی از جنگ طلبان آمریکایی از جمله جان بولتون شایعه تنش نظامی میان ایران و آمریکا را مطرح کردند، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خود به زبان آمد و در توئیتی بیان داشت که بیشتر از اینکه به جنگ نظامی با ایران فکر کند به جنگ اقتصادی فکر می کند و سعی دارد که فشار لازم را بر جمهوری اسلامی بیاورد تا این کشور را به میز مذاکره بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع بعد از تنش ها و بازی های رسانه‌ای که رخ داد باعث شد تا عیار آمریکایی‌ها در مقابله نظامی با کشورمان به خوبی سنجیده شود. 

بسیاری از کارشناسان بیان می کنند که ترامپ نه تنها جرات رویارویی با کشورمان را ندارد بلکه با توجه به شرایط آمریکا فکر این گزینه را نیز در سر نمی پروراند. این در شرایطی است که همیشه بلوف جنگ از سوی امریکایی ها علیه کشورمان انجام می شد و در زمان « باراک اوباما» که برخی او را صلح طلب می نامیدند نیز وی همواره تهدید می کرد که همه گزینه‌‎ها در برابر ایران روی میز است اما هیچ گاه تا به این حد تهدید نظامی علیه کشورمان صورت نمی گرفت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد