Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که قرار بود قرارداد مارک ویلموتس روز گذشته در بلژیک به امضا برسد هنوز این اتفاق رخ نداده است. مهدی تاج روز گذشته به بلژیک سفر کرد ولی تا صبح امروز هنوز خبری از امضای قرارداد با ویلموتس نیست.

این موضوع به گمانه زنی‌ها درباره آینده کاری ویلموتوس و ایران دامن زده است. روز گذشته ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای مشکوک اعلام کرد تا وقتی قرارداد امضا نشود چیزی نهایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفته بود چه ویلموتس و چه هر مربی دیگری به ایران بیاید مشکلی برای کار ندارد!

امروز سایت «voetbalnieuws» بلژیک از احتمال عدم توافق فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس خبر داده است. این سایت اعلام کرد که ویلموتس می‌تواند با قبول سرمربیگری تیم ملی ایران تا ۲۰۲ سالیانه مبلغ ۱.۱۵ میلیون یورو به دست بیاورد ولی هنوز خبری از امضای قرارداد نیست.

در حالی که پیش از این از تحریم‌های بانکی ایران به عنوان یکی از دلایل عدم توافق با ویلموتس یاد می‌شد، این سایت بلژیکی امروز به موضوع جدیدی اشاره کرده است: «فدراسیون فوتبال ایران تاکید دارد که ویلموتس باید به صورت دائم در ایران زندگی کند تا همه تیم‌های ملی و اتفاقات فوتبالی را مانیتور کند. ویلموتس خودش فکر می‌کرد حضورش در ایران موقتی است و به صورت مرحله‌ای در این کشور حضور خواهد داشت. به این ترتیب سرمربی سابق بلژیک ممکن است از حضور در ایران انصراف بدهد.»

کد خبر 4623416

منبع: مهر

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات