Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء ضمن انتقاد از نقش منفی حاکمان عربستان در تحولات منطقه، از پیشنهاد مقاومت اسلامی نُجَباء به دولت عراق برای تشکیل «حشد سازندگی» جهت حل مشکلات مردم خبر داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگو با شبکه تلویزیونی "النجباء" آخرین مواضع و رویکردهای این جنبش را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» با اشاره به نقش مهم نُجَباء در شکست نقشه آمریکا برای خاورمیانه، گفت: اکنون دشمنان از جنگ نظامی به جنگ رسانه‌ای تغییر شیوه داده و می‌خواهند با تروریستی خواندن نُجَباء، انتقام شکست داعش را بگیرند.

وی با تمجید از کمک‌های شرافتمندانه جمهوری اسلامی به ملت عراق در مبارزه علیه تروریسم تکفیری، نظام سیاسی ایران را قدرتمند و مستحکم توصیف کرد که با تهدیدهای آمریکا و شیطنت‌های جنگ‌افروزانه رژیم‌های صهیونیستی و سعودی متزلزل نمی‌شود.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء افزود: آن‌ها چهل سال است که با جنگ و تحریم به‌دنبال فروپاشی ایران هستند، ولی همواره ناکام مانده‌اند. گزینه نظامی هم برایشان سودی نخواهد داشت و در نهایت به تقویت جمهوری اسلامی و تضعیف دشمنانش ختم خواهد شد.

الاسدی همچنین رژیم سعودی را به‌دلیل ایفای نقش منفی در تحولات منطقه مورد ملامت قرار داد و خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از دوشیدن این گاو شیرده، سرش را خواهد برید.

تأکید النجباء بر لزوم آمادگی برای جنگ نرم/ تلاش دشمنان برای جداکردن عراق از محور مقاومت

وی در بخش دیگری از این مصاحبه، تأکید کرد که مسائل عراق برای مقاومت اسلامی نُجَباء در اولویت است و این جنبش با وجود درخواست‌های متعدد فعالان سیاسی، خدمت‌رسانی و مبارزه با فساد را به وارد شدن در رقابت‌های انتخاباتی و جناحی ترجیح می‌دهد.

عضو ارشد بسیج مردمی عراق در ادامه اعلام کرد که مقاومت اسلامی نُجَباء به دولت این کشور پیشنهاد داده است تا با تشکیل "حشد سازندگی" در مسیر حل مشکلات عدیده مردم گام بردارد.

شیخ علی الاسدی ضمن ابراز ناخرسندی از وضعیت معیشتی ـ رفاهی ملت عراق، به دولتمردان و سیاستمداران توصیه کرد که به‌جای اعتماد و تکیه بر آمریکا که خیرخواه کشورشان نیست، توان خود را بر فسادستیزی و محرومیت‌زدایی متمرکز کنند.

وی در عین حال بر تعامل نُجَباء با دولت جهت رفع کاستی‌ها و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان عراقی تأکید کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار ایران (بین‌الملل) جنبش النجباء

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ایران بین الملل جنبش النجباء اخبار ایران بین الملل جنبش النجباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با افزایش گمانه زنی‌ها در خصوص احتمال حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح انتقادات در محافل سیاسی از حمله مذکور افزایش یافته است.

در همین راستا اسرائیل زیو رئیس سابق شعبه عملیات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ورود به رفح منجر به تحقق پیروزی نخواهد شد. ترس من این است که این حمله به سلسله شکست‌های دیگری بیانجامد.

از سوی دیگر عیران عتسیون معاون سابق رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ورود به رفح از لحاظ راهبردی هیچ اهمیتی ندارد. این عملیات موفقیت آمیز نخواهد بود.

روز گذشته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش این رژیم مجدداً به بخش‌های مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ موسوم به ناحال شوند.

رسانه‌های عبری در روزهای اخیر گفته‌اند که تیپ ناحال همان تیپی است که در حال آمادگی برای حمله به رفح است.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ‌های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی منطقه‌های غزه از جمله خان یونس خارج شده بودند.

کد خبر 6088722

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند