Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@21:49:07 GMT

پاسخ موسوی به اظهارات فرانسوی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۲۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید عباس موسوی در پاسخ به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه که از ایران خواست شدیدا به برجام پایبند باشد و آن‌ها هم مصمم به حفظ برجام هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد دقیقا به همان شکلی که فرانسه و شرکای اروپائی آن در طو یک سال گذشته از برجام حمایت کرده و آنرا اجرا کرده اند، با تمام توان از برجام حمایت نموده و تمام تلاش خود را - درست مانند فرانسه - برای اجرای آن بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:فکر می‌کنیم حتما چنین رفتاری باید برای فرانسوی‌های مدعی حمایت از برجام کاملا قانع کننده باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین

به گزارش قدس  آنلاین، خیزش دانشجویی به نفع فلسطینی‌ها همچنان واکنش‌ها را در فرانسه بر می‌انگیزد. دوشنبه ۲۹ آوریل، منطقه ایل دو فرانس اعلام کرد که یارانه‌های خود به دانشگاه سیانس پو پاریس را «تا زمانی که آرامش و امنیت برقرار شود»، پس از اشغال محوطه دانشگاه توسط دانشجویان طرفدار غزه در هفته گذشته، متوقف می‌کند.

به نقل از فرانس بلو، والری پکرس، رئیس منطقه ایل دو فرانس برای توجیه تصمیم خود گفت، «اقلیتی از مردم رادیکال شده را که خواستار نفرت ضد یهود هستند»، محکوم می‌کند.

در همین حال اعتراضاتی برای محکوم‌کردن «استاندارد دوگانه» در این منطقه بلند شده که اشاره دارند یارانه‌های منطقه‌ای برای دبیرستان خصوصی کاتولیک «استانیسلاس»، علی‌رغم رفتارهای مغایر با اصول آموزش ملی فرانسه این مرکز، حفظ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی