Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت بلژیکی مدعی شد احتمال دارد مارک ویلموتس از هدایت تیم ملی فوتبال ایران به خاطر اختلاف در یک بند از قرارداد منصرف شود. آفتاب‌‌نیوز : در شرایطی که قرار بود قرارداد مارک ویلموتس روز گذشته در بلژیک به امضا برسد هنوز این اتفاق رخ نداده است. مهدی تاج روز گذشته به بلژیک سفر کرد ولی تا صبح امروز هنوز خبری از امضای قرارداد با ویلموتس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موضوع به گمانه زنی‌ها درباره آینده کاری ویلموتوس و ایران دامن زده است. روز گذشته ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای مشکوک اعلام کرد تا وقتی قرارداد امضا نشود چیزی نهایی نیست. وی گفته بود چه ویلموتس و چه هر مربی دیگری به ایران بیاید مشکلی برای کار ندارد!
امروز سایت «voetbalnieuws» بلژیک از احتمال عدم توافق فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس خبر داده است. این سایت اعلام کرد که ویلموتس می‌تواند با قبول سرمربیگری تیم ملی ایران تا ۲۰۲ سالیانه مبلغ ۱.۱۵ میلیون یورو به دست بیاورد ولی هنوز خبری از امضای قرارداد نیست.
در حالی که پیش از این از تحریم‌های بانکی ایران به عنوان یکی از دلایل عدم توافق با ویلموتس یاد می‌شد، این سایت بلژیکی امروز به موضوع جدیدی اشاره کرده است: «فدراسیون فوتبال ایران تاکید دارد که ویلموتس باید به صورت دائم در ایران زندگی کند تا همه تیم‌های ملی و اتفاقات فوتبالی را مانیتور کند. ویلموتس خودش فکر می‌کرد حضورش در ایران موقتی است و به صورت مرحله‌ای در این کشور حضور خواهد داشت. به این ترتیب سرمربی سابق بلژیک ممکن است از حضور در ایران انصراف بدهد.»
مهر 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایت بلژیکی ویلموتس تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره

پاتریسیو شاید در‌ رم ماندنی شود.

روی پاتریسیو دروازه بان 36  ساله و پرتغالی آاس رم پس از ورود دنیله ده روسی با درخشش میله اسویلار به دروازه ذخیره جالوروسی تبدیل شده است. قرارداد او با رم در انتهای فصل به پایان می‌رسد اما شاید این دروازه بان با تجربه در پایتخت ایتالیا ماندنی‌ شود.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ به دنبال درخشش خیره کننده میله اسویلار، روی پاتریسیو به نیمکت نشینی مطلق در رم تبدیل شده است. با این حال دنیله ده روسی از نگرش پاتریسیو در تمرینات و رختکن بسیار راضی است. پاتریسیو بدون توجه به از دست رفتن جایگاه خود در ترکیب، همچنان بسیار با روحیه است و نقش یک رهبر را در رختکن دارد. ده روسی درخواست تمدید قرارداد پاتریسیو را به باشگاه ارائه داده است و اگر این دروازه بان پرتغالی مشکلی با نیمکت نشینی نداشته باشد، به عنوان دروازه بان ذخیره به فعالیت خود در رم ادامه خواهد داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال