Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف مقدار زيادي مواد خوراکي غيرمجاز به ارزش 2 ميليارد ريال با تلاش ماموران پليس خبر داد.

سرهنگ «حسين براري» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: به دنبال دريافت گزارش مردمي در خصوص توزيع مواد خوراکي غيرمجاز در يکي از واحدهاي صنفي شهرک امام (ره) کرمانشاه، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: ماموران دايره تجسس پليس کرمانشاه پس از شناسايي واحد صنفي مذکور و با هماهنگي مقام قضائي نسبت به بازرسي از آن اقدام کردند.
سرهنگ براري افزود: در بازرسي از اين مغازه مشخص شد که فروشنده با استفاده از مواد پاک کننده و دستگاه تاريخ و قيمت زن، اقدام به درج تاريخ و قيمت جعلي روي بسته هاي خوراکي مي کند.
رئيس پليس شهرستان کرمانشاه يادآوري کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محصولات خوراکي موجود در مغازه که قيمت و تاريخ جعلي خورده بودند به حدود 2 ميليارد ريال مي رسيد.
وي با اشاره به پلمب مغازه، از دستگيري صاحب آن و معرفي به دستگاه قضائي جهت سير مراحل قانوني و صدور حکم لازم خبر داد.
سرهنگ براري در پايان به شهروندان توصيه کرد که مواد خوراکي را حتما از مراکز معتبر تهيه و در صورت مشاهده چنين مواردي موضوع را حتما با پليس در ميان بگذارند.
شهر کرمانشاه با بيش از يک ميليون نفر جمعيت يکي از 9 کلانشهر کشور به حساب مي آيد.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد