Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - میزگرد بررسی چالش ها و دغدغه های روابط عمومی های دستگاه های اجرایی لرستان با حضور برخی از کارشناسان این حوزه در ایرنای خرم آباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این میزگرد سجاد شفیعی مدیر روابط عمومی فرمانداری خرم آباد، کمال گلمرادی مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری ، مهدی آل کثیر مدیر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مهدی بابایی مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری ، شیدا برمه زیار مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ، الهام انوری مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی، زینب فیضی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ، صیاد درگاه پور مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و بهنام فروتن نیا مدیر روابط عمومی کمیته امداد خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این میزگرد دغدغه، چالش ها و مشکلات پیش رو حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی لرستان بررسی شد.
مشروح این میزگرد به زودی در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی www.irna.ir/lorestan و در شبکه های اجتماعی به نشانی irnalorestan@منتشر می شود.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ميزگرد ايرنا روابط عمومي چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • شهرستان مهر میزبان شاعران