Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@13:09:32 GMT

«این شبها» بعد از ماه رمضان پخش می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۶۸۵

«این شبها» بعد از ماه رمضان پخش می‌شود؟

به گزارش جهان نيوز، یونس قاسمی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «این شبها» درباره این ویژه برنامه شبکه یک سیما، اظهار کرد: اتفاق جدیدی که در برنامه «این شب‌ها» در رمضان ۹۸ رخ داد، حضور کارشناسان مختلفی است که در دو تا سه قسمت در خدمتشان هستیم؛ در این برنامه ها موضوعات روز جامعه را مطرح می‌کنیم و به جواب سوال بینندگانمان می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این امید که موضوعات برنامه ما فتح بابی باشد تا این موضوعات در دیگر برنامه ها هم بیان شوند.

وی در ادامه درباره تداوم این برنامه و پخش آن بعد از ماه مبارک رمضان گفت: هنوز تصمیم قطعی برای ادامه پخش گرفته نشده و این امرمنوط به تصمیم مدیران سیما و پخش است. ویژه برنامه «این شبها» ماه رمضان امسال براساس نیازسنجی مخاطب شکل گرفته  و امیدوارم همانطور که پیش تر گفتم موضوعات ما فتح بابی برای دیگر برنامه های معارفی سیما باشد.

قاسمی با بیان اینکه برنامه «این شبها» از جمله برنامه‌های قدیمی شبکه یک است، درباره انتخاب مجید یراق‌بافان به عنوان مجری ثابت این برنامه، بیان کرد: تصمیم گیرنده برای انتخاب مجری شبکه و سازمان است. مجیدیراق‌بافان از مجریان خوب رسانه ملی محسوب می‌شود و اشراف کاملی بر موضوعات دارد.

وی درباره حضور کارشناسان مختلف این برنامه و صحبت های حجت الاسلام قاسمیان تصریح کرد: ما موضوع برنامه را با حجت الاسلام قاسمیان پیرامون قرآن و زندگی مطرح کردیم تا پاسخگوی سوالات مردم باشیم. او هم با روش خود موضوع را بیان کرد و در پایان برنامه مناجات‌خوانی داشتند و کاری متفاوت را ارائه دادند که بازخورد های بسیاری هم در فضای حقیقی و مجازی داشت.

قاسمی در پایان یادآور شد: «این شبها» از سال ۱۳۸۹ کار خودش را آغاز کرده و تا الان ۹ سال از عمر آن می‌گذرد. کمتر از یک دهه است که موفق عمل کرده است و امسال ما سعی کردیم در طراحی برنامه تغییراتی داشته باشیم و بدون اینکه ریتم برنامه را تندتر کنیم، سوالاتمان را چالشی‌تر طرح کردیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران کپی متن خبر برچسب ها: تلویزیون برنامه تلویزیونی ماه رمضان

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: تلویزیون برنامه تلویزیونی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • برنامه مکث
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد