Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر خطر وقوع سیلاب در مهریز، همه نهادها برای مقابله با سیلاب احتمالی در این شهرستان آمادگی لازم را دارند.

وی بیان کرد: شهروندان هشدارهای ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران نیز در حالت آماده‌باش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان ادامه داد: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها، شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات در راستای اطلاع رسانی و اعلام هشدارهای هواشناسی انجام شده است، افزود: کشاورزان، دامداران و مردم مهریز هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.

معاون فرماندار مهریز تاکید کرد: با توجه به هشدارها امیدواریم شرایطی فراهم شود که باران رحمت الهی برای این شهرستان نعمت باشد و تبدیل به بحران و حادثه نشود.

مرادیان همچنین با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران در فرمانداری مهریز عنوان کرد: دستگاه‌های مرتبط و اعضای این ستاد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های و آمادگی‌های خود، برای مقابله با وقوع سیل و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه آمادگی کامل دارند.

کد خبر 4623530

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز فرمانداری مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد