Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان اردبيل گفت: هزار و 414 طرح اشتغال پايدار روستايي در اين استان نيازمند تسهيلات است و ضروري است بانک هاي عامل در پرداخت تسهيلات تسريع کنند.

به گزارش ايرنا ، قاسم رحيمي روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال اردبيل افزود: براي اين تعداد طرح روستايي استان لازم است 2هزار و 850 ميليار ريال تسهيلات پرداخت شود و علاوه بر اين 230 طرح ديگر هم به لحاظ افزايش قيمت ها نياز به تسهيلات متمم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در کميته فني اشتغال پايدار روستايي استان چهار هزار و 338طرح بررسي شده که 2 هزار و 600 مورد آن واجد شرايط براي اجرا شناخته شده است.
رحيمي بيان کرد: امسال سهم اين استان از تسهيلات اشتغال روستايي چهار هزار و 660 ميليارد ريال است که از سوي بانک هاي عامل قابل پرداخت است.
مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان اردبيل ادامه داد: از اين مبلغ سه هزار و 770 ميليارد ريال مربوط به حوزه اشتغال پايدار روستايي و 880 ميليارد ريال هم مربوط به حوزه نهادهاي حمايتي است.
وي اظهار داشت: از اين مقدار تاکنون سه هزار و 310 ميليارد ريال تخصيص يافته که هزار و 620 ميليارد ريال مربوط به اشتغال روستايي و 680 ميليارد ريال مربوط به نهادهاي حمايتي است.
مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان اردبيل بيان کرد: سهم بانک کشاورزي از اين مبلغ 2 هزار و 260 ميليارد ريال ،بانک توسعه تعاون 860 ميليارد ريال و صندوق کارآفريني اميد 740 ميليارد ريال است.
رحيمي گفت: تاکنون هزار و 450 ميليار ريال تسهيلات اشتغال روستايي در استان پرداخت شده که هزار ميليارد ريال در بخش کشاورزي ، 250 ميليارد ريال در حوزه صنعت و 160 ميليارد ريال در حوزه ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي و بقيه هم در ساير دستگاه هاي اجرايي پرداخت شده است.
وي افزود: بالاترين جذب تسهيلات اشتغال پايدار روستايي به ترتيب مربوط به شهرستان هاي پارس آباد ، مشگين شهر ، اردبيل و بيله سوار و کمترين آن مربوط به شهرستان سرعين است.
مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان اردبيل درباره تسهيلات پرداختي از سوي نهاد هاي حمايتي افزود: 260 ميليارد ريال به معرفي شدگان کميته امداد ، 700 ميليارد ريال به معرفي شدگان بهزيستي و 200 ميليارد ريال تسهيلات به معرفي شدگان بنياد شهيد پرداخت شده است.
رحيمي بيان کرد: از محل اشتغال فراگير سال 96 هم هزار و 200 ميليارد ريال و در مشاغل خانگي هم بيش از 100 ميليارد ريال به متقاضيان پرداخت شده است.
7110/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت

محسن چهکندی گفت: به منظور ذخیره سازی و تأمین آب پایدار روستاییان، عملیات اجرایی احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب شرب در بخش جلگه زوزن شهرستان خواف به تازگی آغاز شد.

وی ادامه داد: در مجتمع شهدای بخش جلگه زوزن خواف، هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب موجود است که با تکمیل این طرح ظرفیت آن به سه هزار و ۴۰۰ متر مکعب افزایش می یابد و ۱۳ هزار نفر از اهالی مناطق روستایی منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: یک مخزن ذخیره آب شرب دیگر در روستاهای تحت پوشش این مجتمع به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در اواخر سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید.

چهکندی تصریح کرد: ذخیره سازی آب در مخازن با توجه به افزایش مصرف و افت فشار آب و بروز مشکل برای اهالی مناطق روستایی در فصل های گرم سال از اهمیت زیادی برخوردار است و ضمن تامین آب شرب پایدار مشکلات مردم را کاهش می دهد.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار