Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@08:44:35 GMT

وصولی های بانک سینا 163 درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۸۴۶

وصولی های بانک سینا 163 درصد رشد داشته است

پول‌نیوز - عضو هیات مدیره بانک سینا گفت: میزان وصولی های این بانک در سال 97 از رشد 163 درصدی برخوردار شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی رضا تقدیری گفت: با برنامه ریزی و تلاش همکاران ستاد و مناطق بانک سینا، میزان وصولی نقدی و غیر نقدی این بانک در سال 97 با رشد 163 درصدی همراه بوده است.

عضو هیأت مدیره بانک سینا اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در سال منتهی به اسفند 97 رشد 104 درصدی در وصول مطالبات پرونده های حقوقی از محل وجوه نقد و تملیک اموال را شاهد بودیم که امیدواریم این روند در سال جاری هم تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی گردش صحیح و سریع منابع و مصارف در سیستم های اقتصادی را بیانگر سلامت و کارایی روش های اجرایی آن سیستم دانست و گفت: بدیهی است در بانک ها نیز به طریق اولی، پارامترهای تامین و تجهیز منابع مالی، چگونگی مصرف منابع جذب شده و نحوه بازگشت مجدد منابع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین ضرورت دارد همواره موازنه ای بین جذب، مصرف و بازگشت به موقع و در مدت زمان تعیین شده منابع به شبکه وجود داشته باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا هیات مدیره وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی اجرای این میزان عملیات آبخیزداری، ۷۰ درصد خسارت سیل‌ها ر ا کاهش داده است.
باقری معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد درباره یکی از این طرح‌ها گفت: طرحی است که ۷ الی ۵۰ هزار متر مکعب حجم آبگیری آن هست که شدت سیلاب را کاهش می‌دهد.
آقای راهداری مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چابهار گفت: در حدود ۲۵۰ سازه آبخیزداری که در این منطقه داشتیم توانست حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب روان آب رو هدایت کند.
خردمند معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر گفت: حدود ۴۱۶ سازه آبخیزداری رو ساختیم حجم مخزن این سازه‌ها بیش از ۶ و نیم میلیون متر مکعب هست که در این بارندگی اخیر بیش از ۸۰ درصد این سازه‌ها آبگیری شده است.
وحید معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: ما عملا بتوانیم ۱۰ تا ۲۰ درصد میزان آبی که تبخیر و تعرق می‌شود و از دسترس خارج می‌شود را جلوگیری بکنیم حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیارد متر مکعب ذخیره سازی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند