Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:42:03 GMT

سایت دهه کرامت رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۰۱۵

سایت دهه کرامت رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر و رئیس شورای هماهنگی دهه کرامت، همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) از سایت اطلاع رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های شورای هماهنگی جشن‌های مردمی دهه کرامت کشور رونمایی کرد.

سایت کرامت به نشانی keramat.org توسط کارگروه ارتباطات و فضای مجازی شورای هماهنگی دهه کرامت طراحی و راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاع رسانی و انعکاس دقیق، به روز و مناسب از جشن‌های مردمی دهه کرامت که در دستور کار کارگروه‌های هفت گانه شورای هماهنگی دهه کرامت است در دستور کار متولیان و گردانندگان این پایگاه اطلاع رسانی است.

حجت الاسلام ارزانی، در آئین رونمایی از سایت دهه کرامت با اشاره به عضویت ۳۴ دستگاه اجرایی و اعتاب چهارگانه (تولیت آستان مقدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آستان مقدس شاهچراغ و آستان مقدس عبدالعظیم حسنی) در شورای هماهنگی دهه کرامت کشور، گفت: شعار دهه کرامت امسال «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» است.

رئیس ستاد بزرگداشت شورای هماهنگی دهه کرامت کشور، با تأکید بر اطلاع رسانی گسترده از برنامه‌ها و جشن‌های مردمی دهه کرامت در فضای مجازی و بین الملل، این بخش از فعالیت‌ها را بسیار حائز اهمیت خواند.

گفتنی است، سایت دهه کرامت ضمن اطلاع رسانی اخبار دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی دهه کرامت بخش‌های ایستگاه کریمانه، سرود کرامت، تئاتر کرامت، درس نامه کرامت، کتاب کریمان، سفر به حریم کریمان، نذر شادی، ایده‌های برتر و اقدامات برتر را نیز پوشش خواهد داد.

کد خبر 4623553

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه کرامت رونمایی کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت