Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:05:11 GMT

مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۰۴۷

مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد استعفا داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سحر طاعتی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که چندی پیش با حکم علی ترابی به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی نواحی نیز منصوب شده بود، با ارسال نامه استعفای خود به مدیریت جدید دفتر موسیقی استعفای خود را تقدیم محمد اللهیاری فومنی کرد.

پیش از این شهرام صارمی مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نیز با انتشار نامه‌ای سرگشاده و انتقادی نسبت به استعفای علی ترابی از مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد از این سمت کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی که از چندی پیش استعفای خود را به معاون هنری وزیر ارشاد اعلام کرده بود، در آخرین ساعت روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در حکمی که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد جای خود را به محمد اللهیاری فومنی داد.

استعفای ناگهانی علی ترابی که گفته می‌شود در اعتراض به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون «اختصاص ۱۰ درصد مبلغ فروش کنسرت‌ها به فعالیت‌های فرهنگی» انجام گرفته طی روزهای گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و محافل هنری داشته است.

کد خبر 4623513 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر موسیقی وزارت ارشاد استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران