Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تا ساعاتي ديگر مرحله دوم وام ضروري سال 98به حساب متقاضيان واريز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري اعلام کرد: تا ساعاتي ديگر مرحله دوم وام ضروري سال 98به حساب متقاضيان واريز مي‌شود.
ميعاد صالحي با بيان اين مطلب افزود: تا ساعات پاياني امشب (سه شنبه 31ارديبهشت) مرحله دوم وام ضروري قرض الحسنه 5ميليون توماني به حساب 32هزار و 500نفر از بازنشستگان واريز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه تاکنون 234هزار نفر وام دريافت کرده اند، گفت: وام مابقي متقاضيان تا شهريورماه به صورت مرحله بندي به حساب متقاضيان واجد شرايط واريز مي‌شود.
او با اشاره به اعتبار 2000ميلياردي تخصيص داده شده توسط بانک صادرات براي ارائه تسهيلات به بازنشستگان، گفت: اين وام به مبلغ 5ميليون تومان با کارمزد 4درصد است که براي 400هزار نفر در نظر گرفته شده بود و به درخواست‌هاي ثبت شده واجد شرايط تعلق خواهد گرفت.
صالحي با تصريح اين مطلب که اين تسهيلات در هر ماه با توجه به اعتبارات تخصيصي بانک عامل به متقاضيان واجد شرايط پرداخت مي‌شود، افزود: مدت بازپرداخت وام ضروري 36ماه است و پس از پرداخت، ماهانه150هزار تومان از حساب وام گيرنده کسر خواهد شد. /ميزان
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟