Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجازه بدهیم تمرکز اصلی وزارت ورزش و جوانان روی موارد اصلی ورزش کشور باشد، زیرا که بسیاری از مسائل مطرح شده در استیضاح به سایر دستگاه‌ها مربوط است.

به گزارش ایرنا، ایوب بهتاج روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سال جاری که برای ورزش کشور از حساسیت بالایی برخوردار است باید همه پیش از المپیک و کسب سهمیه بازی ها اجازه بدهیم تمرکز اصلی دکتر سلطانی فر روی موارد اصلی ورزش کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: این حق طبیعی نمایندگان مجلس است که هروقت صلاح دیدند سوالاتی را از هر وزیری بپرسند یا استیضاحش کنند اما ای کاش این سوالات به وزیر مورد نظر ربط داشته باشد و در حیطه مسوولیت او باشد.
بهتاج با بیان اینکه بسیاری از مواردی که در خصوص دکتر سلطانی فر مطرح شده به فدراسیون های ورزشی و حتی سایر دستگاه ها مرتبط است، اضافه کرد: بهتر است به جای اعمال فشار دور یک میز بنشینیم و مشکلات را حل کنیم.
وی با بیان اینکه هدف همه مسوولین مملکت مشترک و در راستای اعتلای نظام است، اضافه کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان کشورمان شاد شوند و سوء استفاده کنند.
وی اظهارداشت: خیلی از موارد و مشکلات مطرح شد در استیضاح مثل تامین امنیت ورزشگاه ها، شرط بندی های کلان روی نتایج مسابقات و شناسایی عاملین فتنه در ورزشگاه ها مسائل فرادستگاهی است و به وزارت ورزش و جوانان مربوط نمی شود.
وی افزود: حتی برگزاری سالم مسابقات فوتبال و وضعیت سرمربی تیم ملی هم به فدراسیون فوتبال مربوط می شود و وزارت ورزش و جوانان فقط نقش نظارتی دارد.
بهتاج خاطرنشان کرد: در بازی هایی که در شهرستان ها برگزار می شود هم ادارات کل ورزش و جوانان بخشی از مسوولیت های برگزاری مسابقات را به عهده دارند و بسیاری از موارد در اختیار نیروهای انتظامی، یگان ویژه و استانداری است .
بر اساس این گزارش، پیرامون حواشی اتفاق افتاده در بازی های اخیر تیم فوتبال تراکتورسازی و نحوه عملکرد فدراسون فوتبال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان استیضاح سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شده اند.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نهادها وزير استيضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است