Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:00:36 GMT

هیس ِ ضعیف‌کش!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۷۰۰

هیس ِ ضعیف‌کش!

فرض کنیم مرتضی تبریزی کریستیانو رونالدو است اما آیا واقعاً واکنش او به مشتی انتقاد باید چنین باشد؟ این همه طلبکاری از کجا می‌آید؟ در فوتبال زیانبار ایران که دستش تا آرنج توی جیب ملت است، شما چه گلی به سر هوادار زده‌اید که این طور قیافه می‌گیرید؟

به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت: «متأسفانه روحیه خشک طلبکاری در وجود خیلی از ما ایرانی‌ها شکل گرفته و تثبیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که طلبکاری با مطالبه‌گری فرق دارد. مطالبه‌گری یعنی تلاش برای گرفتن حقوق مشروع شهروندی که اتفاق بسیار خوبی است. آن چه ما را زجر می‌دهد اما طلبکاری و پرخاشگری کور و بی‌منطق است. انگار از زمین و زمان طلب داریم. مدام با این توهم دست به گریبانیم که دیگران سهم‌مان را خورده‌‎اند و به حق واقعی‌مان در زندگی نرسیده‌ایم. در حالی که خیلی از ما کار واقعی برای کشورمان انجام نمی‌دهیم و سود منطقی و متناسب به جامعه نمی‌رسانیم، توقع داریم لای پر قو باشیم و از بیشترین امتیازات بهره ببریم. این روحیه همه جای زندگی روزمره ما دیده می‌شود، پس چرا فوتبالمان باید مستثنی باشد؟

به همین شادی گل زشت و بدخیم مرتضی تبریزی در بازی با العین امارات نگاه کنید تا یک مصداق عالی از این طرز تفکر را ببینید. طرف در یک بازی تشریفاتی، به عنوان بازیکن حذف‌شده به یک تیم حذف‌شده دیگر گل زده و بعد حدود یک دقیقه انگشتش را روی دماغ نگه داشته تا یک علامت «هیس» مصرانه و دنباله‌دار به مخاطبانش حواله بدهد. البته از دیروز بعضی دایه‌های مهربان‌تر از مادر ماله دست گرفته‌اند و می‌گویند هدف مرتضی ساکت کردن تماشاگران العین بود! بچه گیر آورده‌اید؟ ۲۰۰ نفر تماشاچی تیم ۲ امتیازی العین که در شرایط عادی هم حال ندارند دماغشان را بالا بکشند، چه چیزی ممکن است به مرتضی تبریزی گفته باشند که او وسط زمین و با آن نگاه مجهول خاص دنبال آرام کردنشان باشد؟ لااقل آن قدر شجاعت داشته باشید که مسئولیت اتفاق رخ داده را بپذیرید.

مرتضی تبریزی با قیمت بسیار بالا و در قامت یک سوپراستار به استقلال منتقل شد. جابه‌جایی او آن قدر حاشیه داشت که مدیرعامل ذوب‌آهن تا همین یک ماه پیش دنبال حکم جلب امیرحسین فتحی بود. بعد این آقا کلاً ۵ گل در لیگ هجدهم زده که بعضی از آنها خیلی سرنوشت‌ساز بوده؛ مثل یکی از ۳ گل تیم به تراکتورسازی یا یکی از ۴ گل تیم مقابل پیکان و استقلال خوزستان! زور آقای ضعیف‌کش در آسیا هم فقط به العین اوت شده رسید تا تنها بار غم را از حذف تشریفاتی آبی‌ها کم کند، غافل از این که بابت این شاهکار قرار است منتی به وزن «هیس» بر سر مردم بگذارد. حالا لابد تبریزی به گمان خودش هزینه ۳ تا ۴ میلیاردی انتقالش به استقلال را توجیه کرده و موقعیت را برای تسویه‌حساب با منتقدان مناسب دیده؛ کسانی که انتظار داشتند خریدی چنین پرسروصدا و گرانقیمت حداقل در یکی از مصاف‌های مهم با امثال پرسپولیس و سپاهان خودی نشان بدهد و کار را برای تیم دربیاورد. تبریزی البته پارسال هم نشان داده بود بازیکن بازی‌های آسان‌تر است. از ۱۳ گل پارسال او برای ذوب‌آهن، فقط ۵ گل در ۲ بازی رفت و برگشت برابر استقلال خوزستان به ثمر رسید. با این همه، اصل موضوع چیز دیگری است. اصلاً فرض کنیم مرتضی تبریزی کریستیانو رونالدو است؛ اما آیا واقعاً واکنش او به مشتی انتقاد باید چنین باشد؟ این همه طلبکاری از کجا می‌آید؟ در فوتبال زیانبار ایران که دستش تا آرنج توی جیب ملت است، شما چه گلی به سر هوادار زده‌اید که این طور قیافه می‌گیرید؟»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم

سیل در رودخانه روستای انگشتجان از توابع تسوج موجب خسارت به سه خودرو شد.

به گزارش فارس، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدار‌های مکرر هواشناسی گفت: علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می‌روند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودرو‌ها به بیرون کشیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است