Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، فیلم مورد انتظار کوئنتین تارانتینو، با عنوان «روز و روزگاری در هالیوود» روز سه شنبه در جشنواره فیلم کن به نمایش در آمد. این فیلم موج عظیمی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت و منتقدین را نیز بسیار شگفت زده کرد.

عوامل فیلم تارانتینو شش دقیقه مورد تشویق و حمایت حاضرین قرار گرفتند تا یکی از طولانی‌ترین تشویق‌های این دوره جشنواره رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم بازیگرانی مثل برد پیت، لئوناردو دی کاپریو و مارگو رابی ایفای نقش می‌کنند؛ داستان آن در سال ۱۹۶۹ و در مورد قتل‌های چارلس منسون است. دی کاپریو در نقش شخصیتی به نام ریک دالتون و برد پیت نیز در نقش کلیف بوت ایفای نقش می‌کنند؛ اما بازی مارگو رابی که نقش شارون تیت را بازی می کند با واکنش‌های نسبتا منفی روبرو شد. در این بین بیشتر واکنش‌ها پیرامون بازی فوق العاده پیت و دی کاپریو است و به همین خاطر تعدادی از مخاطبان معتقدند که مارگو رابی قلب و روح فیلم است و نباید نادیده گرفته شود.

واکنش اولیه منتقدانی که این فیلم را مشاهده کرده اند، در فضای مجازی از جمله توئیتر بسیار مثبت بوده و بعضی «روز و روزگاری» را با فیلم «داستان‌های عامه پسند»، یکی از فیلم‌های گذشته تارانتینو که باعث شد اسم و رسم بزرگی برای خود دست و پا کند، مقایسه کرده اند. حتی عده‌ای بر این باورند که این فیلم تلفیقی از فیلم «جکی براون» و «حرامزاده‌های لعنتی» است.

جیسون گاربر نویسنده کانادایی، پیش بینی کرده که این کارگردان امسال می تواند نخل طلای کن را تصاحب کند. گاربر می‌گوید تارانتینو شکل خاص خود در فیلمسازی را پیدا کرده و  امسال می تواند نخل طلا یا جایزه انتخاب مخاطبان و یا حتی هر دو را برنده شود.

گفتنی است تارانتینو ۲۵ سال پیش با فیلم سینمایی «داستان‌های عامه پسند» موفق به به دریافت جایزه نخل طلایی از جشنواره کن شده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود

 به گزارش تابناک، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.
با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

منبع: بی بی سی

دیگر خبرها

  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد