Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و طبق برنامه زمان بندی شده پرونده مسکن مهر در شهرهای مختلف این استان دو ماه دیگر بسته می‌شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعبدالمجید نژادصفوی ظهر امروز در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امیدوارم در دو ماه آینده شاهد تکمیل و بهره برداری از مسکن‌های مهر در شهرهای مختلف این استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 255 میلیارد تومان برای احداث مسکن‌های مهر استان هزینه شده است، عنوان کرد: از این میزان 150 تسهیلات بانکی، 75 میلیارد تومان آورده مردمی و 30 میلیارد تومان یارانه اختصاص یافته توسط دولت است.

  نژادصفوی ابراز کرد: 5 هزار و 340 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان احداث شده که از این تعداد تنها 8 واحد هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

جشن پایان پروژه مسکن مهر در تمامی استان‌ها تا پایان سال 98 برگزار می‌شودوزیر راه وشهرسازی: 400 هزار واحد مسکن مهر هنوز در کشور ناتمام استرایزنی با قوه قضاییه برای تشکیل شعب ویژه حل مشکل تعاونی‌های مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یک‌ هزار و 551 واحد مسکن مهر در شهر یاسوج، 2 هزار و 652 واحد در گچساران و 912 واحد در کهگیلویه مسکن مهر سه جانبه داریم.

  نژادصفوی با تاکید بر اینکه در زمینه مسکن مهر شهرهای یاسوج و گچساران مشکل خاصی نداریم، خاطرنشان کرد: از 912 مسکن مهر سه جانبه دهدشت 149 واحد تحویل شده و مابقی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به اینکه کارهای زیباسازی محوطه مسکن مهر از جمله درختکاری ادامه دارد، افزود: ضروری است هزینه‌های سایت گچساران و دهدشت کاهش یابد و قیمت‌های قید شده در جدول قیمت گذاری 48 گانه قرارداد پیش فروش مسکن مهر هیچ ارتباطی با مطالبات سازنده نداشته باشد.

نژاد صفوی تاکید کرد: انتظار می‌رود شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب؛ شرکت توزیع نیروی برق، شهرداری‌ها، مخابرات و ...برای تکمیل مسکن‌های مهر و ارائه خدمات رسانی مطلوب به ساکنان اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد